[Later edit: linkurile din acest articol au fost actualizate în decembrie 2020]
Bine te-am găsit, drag cititor în căutarea căilor sinuoase ale persuasiunii! Din 2005 scriu despre negociere, persuasiune, manipulare, putere, autoritate şi tot felul de mijloace prin care poţi să influenţezi. Am fost dintotdeauna pasionat să înţeleg cum funcţionează mecanismele credibilităţii şi ale încrederii.
Unele studii sociologice arată că românii au tendinţa de a gândi lucrurile în alb şi negru, mai ales în ceea ce priveşte separarea practicii de teorie, ca şi cum pragmatismul nu le-ar uni. O bună strategie este a face din practică, din experienţă, o bună teorie care, aplicată în viaţa reală, să dea rezultate performante. Am conceput această carte cu gândul la profesioniştii din domeniul marketingului, al vânzărilor şi al antreprenoriatului, dar am reuşit să o fac pe înţelesul fiecăruia, astfel că este o carte despre viaţă, în general, aşa cum o percep eu prin prisma comunicării, uşor de înţeles pentru fiecare.
Cartea cuprinde peste 170 de tehnici, tactici, strategii, legi şi principii verificate în practică şi gata pentru a fi folosite în cele mai diverse situaţii, de la tranzacţii imobiliare la negocieri internaţionale, de la taraba din piaţă până la cearta de cuplu, de la încheierea contractelor până la mediere. Acestea sunt ilustrate cu peste 50 de exemple, metafore şi bancuri care le pun în valoare conţinutul.
Volumul îşi propune să ofere un punct de pornire către multiple direcţii, atât pentru cei care doresc să aplice aceste cunoştinţe, cât şi pentru cei care doresc să studieze temeinic mecanismele psihologice ale persuasiunii. Foarte bine documentat, volumul oferă în total peste 125 de referinţe bibliografice şi peste 70 de referinţe filmografice, ceea ce îi invită la studiu suplimentar pe cei care vor să afle mai multe.
Înainte de a fi o carte de afaceri extrem de concentrată, nucleul conţinutului ei a fost constituit din peste 20 de articole despre comunicare persuasivă, psihologia negocierii, putere şi influenţare. Toate aceste articole au adunat peste 15.000 de vizualizări pe blogurile pe care au fost publicate. Apariţia cărţii a fost semnalată pe zeci de site-uri şi la trei televiziuni, iar trei bloggeri au publicat articole dedicate recenziei de carte. Doresc, pe această cale, să le mulţumesc tuturor celor care au contribuit la promovarea şi distribuirea acestui volum.
În acest post, rezum ceea ce puteţi găsi pe internet până acum despre Căile persuasiunii în negociere.
Recenzii, evaluări și testimoniale:
Andreea Chebac – http://www.bookblog.ro/recenzie/caile-persuasiunii-in-negociere
„Căile persuasiunii în negociere” în ochii specialiştilor
Interviuri:
Bianca Roxana Ionel – interviu
Diana Mihalcea (Digi 24 Iaşi, 4 martie 2013) – emisiunea Recrutat în Iași din acea dată nu se mai găsește disponibilă pe internet
Lansarea de la Iaşi:
Agenda de Iaşi – anunțul nu mai e disponibil
Info Apollonia – http://www.infoapollonia.ro/invatamant/caile-persuasiunii-in-negociere-la-iasi/
În Oraş – http://iasi.inoras.ro/eveniment/caile-persuasiunii-in–32187/
I Like Iaşi – http://ilikeiasi.ro/lansare-de-carte-caile-persuasiunii-in-negociere
Lansarea de la Bucureşti:
Marius Călugăru – http://blogatu.ro/2013/01/lansarea-cartii-caile-persuasiunii-in-negociere-la-bucuresti.html
Andreea Chebac, Book Blog – http://www.bookblog.ro/stire/persuasiunea-pe-intelesul-tuturor/
înregistrarea pe YouTube a lansării – http://www.youtube.com/watch?v=HwB2HJnPO9I
Concursuri:
Andrada – http://bookcritics.wordpress.com/2013/03/06/concurs-castiga-cartea-caile-persuasiunii-in-negociere/
Speakers’ Arena – pagina de Facebook a unui eveniment (linkul nu mai e activ)
Articolele mele despre carte publicate până acum:
Căile persuasiunii, între cunoaşterea ta şi a celuilalt
Căile persuasiunii în negociere (2012), carte de Marcus Victor Grant
Articolele mele despre experienţa proiectului editorial:
Relaţia cu DaMaiDeparte.ro – studiu de caz în copyright management
De ce costă atât de mult cărţile în România. Studiu de caz din experienţă proprie
Seria de articole Cum să scrii o carte de specialitate. Rezumat.
Articole cu conţinut din carte (au fost dezvoltate în carte):
Puteţi să citiţi câteva din formele iniţiale pe care le aveau câteva articole pe care le-am dezvoltat ulterior. Dacă doriţi să citiţi versiunile lor actualizate, cu explicaţii şi vă invit să consultaţi cartea.
Cărămizile fundamentale ale personalităţii
La ce ne ajută să cunoaştem şi să înţelegem metaprogramele
Structura persuasivă a unei scrisori de dragoste
Instrumente psihometrice de evaluare a resurselor umane bazate pe metaprograme
Economia Online: În cine au românii încredere
Datele tehnice:
Căile persuasiunii în negociere, de Marcus Victor Grant (Ştefan Alexandrescu), ediţia I
Format carte: tipărit, A5 (205 mm X 145 mm)
Număr pagini: 234
ISBN: 978-973-87634-4-9
Coperta: Răzvan Goldstein
Colecţia: Corporate
Data publicării: Decembrie 2012
Data primei lansări publice: 16 ianuarie 2013
Preţ: 11 euro/54 de lei+cheltuieli de expediție
Îţi mulţumesc!
Happy professional development!
consultant în strategie de comunicare şi resurse umane
Copyright © Marcus Victor Grant 2013-prezent, toate drepturile rezervate.
Materialele publicate pe acest blog sunt supuse acestui disclaimer.
Reblogged this on CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman and commented:
Mai am un pic şi termin de citit această carte. O recomand pentru toţi cei care comunică într-un fel sau altul cu alte persoane. Deci… pentru oricine 🙂
ApreciazăApreciază