Căile persuasiunii în negociere (2012), carte de Marcus Victor Grant

Această carte a primit 5 stele din 5 pe platforma internațională GoodReads

Te-ai săturat să te contrazici căutând perspectiva potrivită?

Cât ai pierdut până acum în negocieri?

Te-ai săturat să fii manipulat/ă?

Ţi s-a întâmplat vreodată ca o persoană dragă să fie pe cale de a face o greşeală şi să nu reuşeşti să găseşti tocmai argumentul potrivit?

Doreşti să câştigi şi să economiseşti mai mult?

Vrei să afli cum gândesc ceilalţi?

Aspiri să creezi relaţii mai bune?

Ai pierdut vreodată o oportunitate profesională pentru că altcineva a reuşit să vorbească mai bine decât tine?

Vrei să obţii mai mult din ceea ce meriţi în viaţă?

Preferi să eviţi manipularea?

Ei bine, dacă ai răspuns „DA” la oricare din aceste întrebări, atunci cartea Căile persuasiunii în negociere este pentru tine!

Pentru cine e cartea?

Scriu în special pentru tine, liberul-profesionist, antreprenorul sau tânărul/a cu 1-2 ani de experienţă în comunicare, vânzări şi negociere, pentru că doreşti să îţi consolidezi/îmbunătăţeşti experienţa cu nişte strategii concrete. Şi, desigur pentru compania în/pentru care (îţi propui să) lucrezi.

Scriu şi pentru tine, studentul care ai învăţat deja negocierea vreo doi ani; pentru tine, cel/cea interesat/ă să înceapă să aplice, în carieră şi în viaţa personală, persuasiunea şi negocierea într-o manieră profesionistă. Prin excelenţă, cei mai interesaţi ar fi cei care se specializează în afaceri, finanţe, relaţii internaţionale, ştiinţe politice, jurnalism bănci, comunicare, psihologie şi lingvistică. Dacă te regăseşti, această carte este pentru tine!

Apoi, poate cel mai important, scriu şi pentru tine, cel sau cea care nu ai mai citit până acum o carte despre comunicare. Acest ghid este un bun punct de pornire dacă doreşti să ai o comunicare mai eficientă cu ceilalţi, să fii mai convingător/oare şi să te cunoşti mai bine.

Îmi doresc ca acest ghid să ajungă nelipsit de pe biroul şi din biblioteca oricărui tânăr în curs de specializare în comunicare şi negociere şi îi salut cu entuziasm pe toţi cei care, în căutările lor, au ajuns la acest volum. Fie ca ideile cuprinsă în el să te inspire!

Cartea este pentru tine!

Volumul este uşor de înţeles chiar şi pentru cine nu are studii de specialitate, conţine peste 50 de exemple, metafore, bancuri, anecdote şi povestioare care pun în evidenţă conţinutul si este bine structurată. Citind câte un subcapitol de 1-2 pagini pe zi şi punându-l în practică, în scurt timp vei avea la dispoziţie un întreg arsenal cu peste 170 de tehnici, tactici, legi, principii şi strategii.

De ce?

Imaginează-ţi că păşeşti în afara spaţiului şi timpului de acum şi te uiţi, din postura de peste doi ani, la tine, în momentul în care citeai acest articol. Sunt convins că, uitându-ne asupra ta, ştii că tot ce a urmat hotărârii tale de a citi şi de a aplica ceea ce găseşti în această carte a fost o bună investiţie şi că ai luat hotătârea ce bună să cumperi cel puţin un exemplar. De ce? Pentru că înainte de a o cumpăra, sunt convins că ai experimentat cel puţin o dată o situaţie în care chiar cineva drag ţie este pe cale să facă o alegere greşită şi tu nu reuşeşti să găseşti tocmai argumentul potrivit – iar asta e puţin probabil să se mai întâmple după ce vei învăţa cum să foloseşti întrebările, tehnicile, tacticile şi strategiile din acest volum extrem de practic, succint şi amuzant!

Sunt unele cărţi care îţi deschid ochii şi te învaţă cum funcţionează minţile oamenilor. Ceea ce învăţăm din ele are potenţialul de a ne deschide noi perspective. Am scris această carte cu gândul la cartea pe care mi-aş fi dorit să o citesc (dar nu am găsit-o), ca profesionist în formare, acum 10 ani, pentru a înţelege cum să conving clienţii şi să-mi vând ideile.

5 motive pentru care „Căile persuasiunii în negociere” este importantă pentru tinerii profesionişti în domeniile marketing, vânzări, contracte, PR şi comunicare:

  • Peste 170 de tehnici, tactici, strategii, legi şi principii şi gata pentru a fi folosite în cele mai diverse situaţii, de la tranzacţii imobiliare la negocieri internaţionale, de la taraba din piaţă până la cearta de cuplu, de la încheierea contractelor până la negocierea pachetului salarial.
  • Peste 50 de exemple, metafore şi bancuri care pun în valoare conţinutul.
  • Volumul beneficiază de recomandarea unor specialişti în arii conexe: negociere, antreprenoriat, real-estate. Citeşte mai jos ce au afirmat alţii despre această carte.
  • Peste 125 de referinţe bibliografice şi peste 70 de referinţe filmografice.
  • Am lucrat, în etape, din 2005 până în 2012 la realizarea şi îmbunătăţirea conţinutului pornind de la articole de succes care au avut peste 15.000 de vizualizări pe bloguri.

Căile persuasiunii în negociere se doreşte a fi un ghid practic pentru a face un pas înainte în viitorul unei cariere de negociator. Cei care doresc să lucreze în vânzări, contracte, marketing, relaţii publice, politică vor găsi în această carte o incursiune minuţioasă, peste nivelul teoriilor familiare tuturor. În acelaşi timp, este o carte ce este uşor de înţeles chiar şi pentru un nespecialist. Este concepută încât oricare cititor să aibă ce învăţa din ea.

Cuvântul negociere nu este specific vieţii de zi cu zi, deşi tot timpul negociem, adesea fără poate să ne dăm seama.

Abilitatea, curajul de a lua în serios negocierea ca pe o practică activă şi în viaţa personală este un rezultat al aplicării principiilor acolo unde în primul rând este cel mai provocator să cerem, şi de unde ne este cel mai greu să obţinem: în mediul profesional, la locul de muncă.

Chiar dacă iniţial aveam în gând să scriu o carte care să se adreseze mai mult antreprenorilor, tinerilor care doresc să urce treptele ascensiunii în carieră şi liber-profesioniştilor, am reuşit, din ce mi s-a spus, să scriu o carte uşor de înţeles cam pentru oricine, pentru că pe oriunde o deschizi în cuprinsul celor trei secţiuni principale, găseşti ceva util care poate fi folosit atât în comunicarea profesională, cât şi în comunicarea personală în viaţa de zi cu zi.

Am căutat să ilustrez principiile de negociere formulându-le ca pe nişte legi psihologice şi adăugând un strop de programare neuro-lingvistică/neuro-linguistic programming (NLP). Şi, cum întotdeauna am căutat mai degrabă acoperişul ştiinţific al psihologiei decât mirajul eclectic al NLP, mi-am propus demontez psihologic negocierea pentru a afla cum funcţionează ea, pe înţelesul tuturor, dincolo de tot ce ai citit despre asta până acum.Dacă încă nu ești pe deplin convins/ă, citește mai jos testimoniale și linkuri la recenzii!

Aceasta nu a fost prima mea carte publicată, dar a fost cea mai ”muncită” carte publicată până acum, în sensul că lucrul la ea a durat, în total, mai bine de 2 ani, pe parcursul a 8 ani. Aceasta a fost o experienţă foarte interesantă în sine. Bianca Roxana Ionel mi-a luat un interviu despre experienţa realizării acestei cărţi aici. Eu am mai scris aici şi aici despre experienţa proprie în lucrul la acest proiect editorial.

Ce conţine cartea?

Structura tripartită a conţinutului cărţii (6 capitole teorie, 6 capitole strategie şi 6 capitole tehnici şi tactici practice) reia invitaţia lui Eleanor Roosvelt: „Faceţi ce puteţi, acolo unde sunteţi, cu ceea ce aveţi”.

Pentru a citi şi a înţelege această carte, pasiunea şi interesul pentru psihologie şi comunicare nu este de ajuns. Căile persuasiunii în negociere te pune la lucru. Te trimite să aplici, să verifici, să studiezi ce au mai scris alţii şi să îţi dezvolţi propriile strategii. Chiar dacă citeşti cartea în metrou/autobuz/tren/avion sau în timp ce stai la o coadă, te invită să o reiei în tihnă, la un birou, să îţi iei notiţe şi să îţi fai un plan.

În această carte vei regăsi o compilaţie de reguli, legi, tehnici, tactici, întrebări, tipare şi cuvinte-cheie de nelipsit din arsenalul celui care convinge, într-o manieră succintă, exemplificată şi uşor de înţeles. Viziunea de ansamblu este una de business, dar partea practică a cărţii poate fi aplicată şi în viaţa de zi cu zi. Chiar dacă nu avem nevoie să convingem oameni de afaceri, fiecare din noi lucrează într-un fel sau altul în vânzări. Scopul comunicării este dorinţa de a influenţa. Acum ai ocazia de a învăţa cum, la un nivel profesionist.

Structura volumului

Secţiunea I. ABC-ul negocierii

Secţiunea II. Vorbeşte-le pe limba lor!

Secţiunea III. Arena celor care negociază

Secţiunea IV. Anexe

Secţiunea V. Află mai multe!

Secţiunea VI. Verba Volant, Scripta Manent

Din cuprins

Reguli şi principii în negociere • încredere • feţele autorităţii • manipularea din bazar • harta şi teritoriul • criterii • valori • cum afli ce e important pentru interlocutor • controlul emoţiilor în negociere • canalul şi strategia de convingere • cum să vorbeşti pe limba interlocutorului • arta persuasiunii • controlul asupra negocierii • diversiuni • subversiuni • cacialmale • cuvinte persuasive • legi ale puterii • tactici • trucuri • tehnici • strategii • ponturi • structuri persuasive

Iată aici câteva motive în plus pentru care îţi prezint şi îţi recomand această carte:

Căile persuasiunii, între cunoaşterea ta şi a celuilalt

Diferenţa între motivare şi motivaţie

Cum să vorbeşti fiecăruia pe limba lui

  

Articolele mele despre experienţa proiectului editorial:

Relaţia cu DaMaiDeparte.ro – studiu de caz în copyright management

De ce costă atât de mult cărţile în România. Studiu de caz din experienţă proprie

Seria de articole Cum să scrii o carte de specialitate. Rezumat.

  

Citește aceste articole care au fost dezvoltate în volum.

Structura persuasivă a unei scrisori de dragoste

În cine au românii încredere

Cărămizile fundamentale ale personalităţii

La ce ne ajută să cunoaştem şi să înţelegem metaprogramele

Dinamica metaprogramelor

Instrumente psihometrice de evaluare a resurselor umane bazate pe metaprograme

De asemenea, vei găsi interesante câteva din comentariile celor care au citit cartea:.

 

  

Valoarea acestei cărţi este recunoscută

Căile persuasiunii în negociere a fost apreciată de către critici şi specialişti din România. Iată ce scriu câţiva dintre ei:

Ce susțin specialiştii despre…

Căile persuasiunii în negociere

Imagine PNG 1<<Când am văzut prima oara titlul: Căile persuasiunii în negociere. Reacţia mea a fost: „Negociere…Eu nu negociez, nu vând nimic, nu mă ocup cu acest domeniu”. Sunt curios: Câţi dintre voi negociaţi în fiecare zi? Câţi dintre voi negociaţi din când în când? După ce m-am gândit un pic la acest concept de „negociere”, mi-am dat seama că eu negociez în fiecare zi. De fapt,negociem tot timpul. Dacă tot negociem, nu este important să negociem cât mai bine?

Am descoperit în paginile acestei cărţi o sumedenie de informaţii utile mie – ştiam anumite lucruri – dar ceea ce a făcut Căile persuasiunii în negociere pentru mine a fost să îmi aducă anumite piese de puzzle şi să mă ajute să fac puzzle-ul…

Eram la o conferinţă cu un grup de amici în urmă cu câteva zile. O prietenă care era lângă noi, o răsfoieşte şi-mi spune: „Auzi, după ce o citeşti, mi-o împrumuţi şi mie?”. Atenţie! Era un seminar de afaceri şi am văzut că pe tot parcursul seminarului era mai atentă la ce scria în carte decât la ce vorbea persoana din faţă. Acesta este un exemplu de o carte utilă şi relevantă, dacă o persoană acordă mai multă atenţie la o carte decât la ce spune persoana din faţă. Din cauza aceasta, pot să recomand atât prin ceea ce a fost util pentru mine, cât şi prin ceea ce am văzut că a fost util pentru alte persoane.>>

Ec. Paul Ardeleanu,

expert în vorbit în public, Bucureşti, România

fragment din discursul ţinut la lansarea cărţii la Bucureşti

  

<<Căile persuasiunii în negociere este o carte care, sunt ferm convinsă, te va ajuta foarte mult, fie plan personal, fie pe plan profesional, în orice situaţie. Citind-o, am rămas foarte impresionată pentru că m-am regăsit foarte mult în ea. Multe din strategiile, legile scrise în această carte eu le-am aplicat de fapt în mod greşit pentru că de multe ori am fost convinsă, în anumite cazuri când ar fi trebuit ca eu să conving.

Am deschis această carte nu doar ca pe un ghid. De multe ori, nu ştim să ne exprimăm, nu avem curajul să ne vindem serviciile pentru că nu suntem suficient de bine informaţi… Cartea aceasta ne învaţă cum să punem în practică ce învăţăm, cum să câştigăm autoritate, cum să câştigăm încrederea şi cum să dăm încredere tuturor celor din jurul nostru.>>

Rodica Atomoaie

Cuneo, Italia

<<Căile persuasiunii în negociere oferă o abordare practică, actualizată, interdisciplinară şi interactivă în a prezenta strategii pentru negocierea de afaceri şi dezvoltarea personală. În lumea de astăzi, bogată în publicaţii din aria teoriei şi practicii, cartea se distinge prin stilul ei personal şi distractiv, printr-o excepţională conectivitate şi aplicabilitate a informaţiei oferite şi impresionează prin numărul generos de referinţe bibliografice şi fimografice.

Departe de a fi o tratare strict teoretică ce-şi propune o sinteză a metodelor moderne în persuasiune şi negociere, această lucrare seamănă mai degrabă cu un curs practic original şi creativ, oferind numeroase şi variate exemple şi aplicaţii ale subiectelor propuse. Motto-uri, istorioare, bancuri, anecdote, citate din lucrări şi gânditori celebri (inclusiv din Biblie!), studii de caz şi cercetări sociologice, recomandări de film şi carte adaugă culoare fiecărui capitol şi oferă informaţii bogate, atractive şi uşor de integrat şi folosit.

În ansamblu, pe măsură ce studiezi această carte, îţi dai seama cum se conturează ca un ghid practic, o unealtă care te invită să lucrezi cu ea în construirea succesului tău personal şi organizaţional, prin utilizarea metodelor persuasive în negociere. Autorul convinge prin exemplul personal şi reuşeşte în a-i creşte cititorului dorinţa pentru a studia această carte, a practica şi a obţine rezultate notabile.>>

Lect. univ. dr. Anca-Irina Cecal,

Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor,

Iaşi, România

extras din cronica publicată în Review of Economic & Business Studies vol. 5, issue 2/2013

prof. univ. dr Stefan Prutianu

<<Incursiunile în psihologia negocierilor şi în evaluarea comportamentelor umane dincolo de aparenţe pot fi cu adevărat surprinzătoare. Căile persuasiunii în negociere, cu adevărat densă, este ca o bibliotecă. El din zece pagini face una, ba chiar din cincizeci de pagini, condensează şi face una.

Dincolo de faptul că e densă, este o carte utilă, care foloseşte nu prin faptul că vine cu incursiuni în teorii şi academisme. Nici vorbă! Mai curând pleacă de la ştiinţele pragmatice, practice, cum este programarea neuro-lingvistică (NLP).

Ce mi-a mai plăcut foarte mult la această carte este umorul ei. Densă sau amplă, utilă şi cu foarte mult umor. O şăgălnicie fermecătoare se destramă uneori într-o borderie de pilde, de bancuri, cu totul comune, la prima vedere, care sunt extrem de bine alese pentru text.>>

Prof. univ. dr. ec. Ştefan Prutianu,

Facultatea de Economie şi Administrarea Afacerilor,

Universitatea „Alexandru Ioan Cuza”, Iaşi, România;

autorul cărţii „Tratat de comunicare şi negociere în afaceri” (Polirom, 2008)

  

<<Partea cea mai utilă din carte şi pe care am citit-o cu cel mai viu interes este lista metodelor de negociere. Veţi vedea că pe unele dintre ele le aplicaţi inconştient, iar pe altele le veţi recunoaşte ca fiind modalităţi prin care aţi fost persuadat. Sunt prezentate şi metode mai elaborate care necesită logistică şi ceva exerciţiu pentru a fi utilizate cu succes, dar şi trucuri simple care merită încercate măcar de amorul artei: cere mai mult decât vrei să obţii, cedează toate punctele secundare într-o negociere şi rămâi neclintit doar cu privire la cel mai important pentru tine etc.

Autorul foloseşte un limbaj vivace şi o interacţiune puternică cu cititorul, aşa încât lectura nu vă va plictisi. Multe exemple sunt ilustrate cu povestioare şi bancuri, aşa că le veţi reţine uşor asociindu-le cu lucrurile care v-au amuzat.

Cartea oferă informaţii interesante prezentate clar şi atrăgător. Dacă sunteți în căutarea unei cărți despre negociere care să vă ajute atunci când îi cereți șefului o mărire de salariu, Căile persuasiunii în negociere este o astfel de carte.>>

Andreea Chebac

Critic de carte, Bookblog.ro

Bucureşti, România

extras din recenzia publicată aici

  

Bianca Roxana Ionel<<La unele cărţi, citeam şi adormeam. Asta se întâmplă tuturor. Ei bine, Căile persuasiunii în negociere mi-a oferit răspunsul la toate întrebările acelea care începeau cu „de ce… (?)”: „De ce aşa, de ce nu aşa?”, „de ce această teorie, de ce nu alta?”. Aici am găsit răspunsurile aşteptate.

Cred că în rândul studenţilor şi în general al tinerilor, ar fi o carte ce ar aduce foarte multă valoare. I-ar putea ajuta să înţeleagă mult mai bine materia, i-ar putea ajuta să facă legătura între ce se predă în facultate şi ce se cere pe piaţa muncii. În momentul de faţă mă aflu în piaţa muncii şi am simţit ruptura, am simţit că nimic din ceea ce am studiat în facultate nu s-a regăsit în ceea ce fac în prezent.

Am citit-o o dată, am citit-o de două ori, mi-a plăcut şi o voi citi de mai multe ori, de fiecare dată când voi avea nevoie să zâmbesc. De ce? Pentru că aici se află nişte pilde care ne binedispun şi care ne învaţă.>>

Ec. Bianca Roxana Ionel

Iaşi, România

fragment din discursul ţinut la lansarea cărţii în Iaşi

  

<<Căile persuasiunii în negociere e o carte practică, mai mult decat una academică, deşi materialele se bazează pe o bibliografie cu adevarat extensivă, ce cuprinde peste o sută de titluri din domeniul negocierilor şi al NLP-ului. Acest lucru în sine ar trebui să fie o recomandare puternică pentru a cumpara cartea.

De-a lungul activităţii mele profesionale, de medic stomatolog, şi mai apoi de (mic) investitor imobiliar, am avut un apetit deosebit pentru cărţile de negociere. De aceea, pot spune că am citit sau am frunzărit majoritatea cărtilor importante care au apărut traduse în română şi am citit probabil sute de articole de pe internet, pe această temă. Din acest punct de vedere, mă simţeam îndreptăţit să cred că „le cam ştiu pe toate”, lucru are mi-a fost infirmat de cartea de faţă.

Deşi abordează aspecte binecunoscute ale comunicării în general şi ale negocierii în special (încrederea, autoritatea, arealul negocierii, persuasiunea), volumul o face într-un stil personal, vioi şi atractiv, cu multe exemple (inclusiv din filme artistice!), menite să evidenţieze ideea centrală pe care o abordează în acel moment autorul. La toate cele menţionate, se adaugă uneltele deosebit de eficiente ale programării neuro-lingvistice (NLP), integrând comunicarea în structurile acesteia, prin folosirea elementelor novatoare pe care le aduce această disciplină (harta şi teritoriul, metaprogramele, canalele de comunicare etc.). Pot certifica din proprie experienţă că asemenea tehnici funcţionează excelent cu cei ce reprezintă cei mai dificili parteneri de negociere.>>

Dr. Luca Dezmir,

investitor, Timişoara, România

autor Milionarul Mioritic

extras din cronica publicată aici

  

<<Căile persuasiunii în negociere este un fel de compendiu foarte condensat, un adevărat tezaur de metode de creativitate: fiecare capitol şi subcapitol deschide noi piste, noi căi, e o carte ce îţi dezvăluie un univers întreg de cercetat în carieră şi în viaţă. Nu este o carte „light” sau motivaţională, îşi îndeplineşte scopul de informare mult peste multe alte cărţi pe care le-am citit în acest domeniu. Totodată, este şi un landmark serios pentru cariera autorului.

Când este realizată cu înţelegere, structurăşi fineţe, manipularea devine un act de strategie, nu de superioritate animalică („legea junglei din vânzări”). Aceasta nu e o carte seducătoare care să te plimbe în jurul subiectului, ci o concentrare de instrumente foarte rafinate.>>

Alexandru Paicu,

specialist în real-estate, Iaşi, România

  

marius_alexa<<Putem să înţelegem interesele complexe ale resorturilor care stau în spatele comunicării pentru a ajunge la o zonă comună empiric, intuitiv, cum o facem zi de zi. Sau, mai bine, trecând printr-un asemenea material precum Căile persuasiunii în negociere,care ne întăreşte, ne facem să respectăm câteva reguli care ne ajută pe noi şi ne ajută ca afacerea, cariera sau relaţia care ne interesează să nu se prăbuşească dintr-o proastă dispunere a atuurilor sau a alegerilor de carieră şi reuşim, astfel, să le poziţionăm.

Cred că Marcus este un om liber şi unul care are are curajul de a întreprinde lucruri deosebite. Creativitatea lui ajunge în zone de care noi avem nevoie, pentru că România are nevoie de oameni liberi, creativi şi întreprinzătoari, ca să facă astfel de lucruri, să schimbe ceea ce găsim din jur, fie prin sinteze, fie prin dezvoltări, fie prin cercetări. Companiile au nevoie de oameni ca Marcus, iar ideile care vor da naştere la companii au nevoie de oameni ca Marcus. În esenţă, a explora Căile persuasiunii în negociere este un act de cunoaştere, în toate sensurile posibile. Efortul lui Marcus este un act care a adus valoare.>>

Ec. Marius Alexa,

antreprenor, Iaşi, România,

CEO, Arhipelago

  

<<Ceea ce am apreciat foarte mult la cartea lui Marcus este abordarea completă, care îmbină psihologia cu afacerile şi cuprinde exemple, parabole, studii. La fel de diverse precum conţinutul cărţii sunt şi exemplele, care vin din arii diferite. Mi-a plăcut foarte mult că s-a folosit de exemple din filme, scene pe care iniţial nu le priveşti din perspectiva negocierii, ci numai dintr-una artistică. Căile persuasiunii în negociere mi-a adus un plus destul de mare de informatie în ceea ce priveşte studiile de specialitate din aceasta zonă.

Rezultatele unor studii sunt cu adevarat şocante, pentru că privind din afară spunem ca noi nu am face/nu am gandi niciodata aşa. Astfel de informaţii sunt mereu interesante şi îţi schimbă puţin perspectiva asupra comportamentului uman.>>

Ec. Andrada Elena Radu,

critic de carte la Bookcritics.wordpress.com;

Internal Communication Executive la Philip Morris International,

Bucureşti, România

  

La lansarea de la București au vorbit despre carte:

Conf. univ. dr. Alexandra Zbuchea este doctor în politici de marketing privind patrimoniul cultural naţional. Este un expert în aria marketingului, cu o carieră importantă în pregătirea specialiştilor în acest domeniu. Am urmat cu dumneaei cursul de tehnici de promovare în afaceri în 2004, în cadrul Universităţii Virtuale de Afaceri şi consider că interacţiunea cu ea m-a încurajat să îmi deschid propria firmă (2004-2018).

Conf. univ. dr. Loredana Ivan este doctor în sociologie, cu teza de doctorat: “Context social si comunicare nonverbala”. Este lector universitar la SNSPA Bucureşti din 2004, unde predă disciplinele “Tehnici de Cercetare Sociologica” şi “Comunicare nonverbala”. Loredana Ivan este un important expert român în domeniul comunicării interpersonale, mai precis al comunicării non-verbale. Lect. univ. dr. Loredana Ivan şi-a adus contribuţia la cartea “Căile persuasiunii în negociere” prin workshopul de asertivitate, susţinut în decembrie 2012 la SNSPA. Am îmbogăţit ultimul draft al cărţii presărându-l cu câteva din ideile importante reţinute din acel workshop extraordinar.

Paul Ardeleanu este un antreprenor în serie, specialist pe vorbitul în public şi trainer. De asemenea, are o importantă experienţă în voluntariat. A fost ambasadorul primului centru Gifted Education din România. Paul Ardeleanu a fost unul din cei mai proeminenţi vorbitori la Speaker’s Arena. Paul Ardeleanu a vorbit despre carte din perspectiva de atunci ca liber-profesionist care se adresează tinerilor la începutul carierei şi formării lor profesionale în ariile comunicării. Lansarea de la București poate fi văzută mai jos.

(continuă să citești după media ↓)

  

La lansarea de la Iași au vorbit despre carte:

Prof. univ. dr. ec. Ştefan Prutianu este un expert recunoscut internaţional în domeniul negocierii şi autorul celei mai însemnate lucrări autohtone de negociere care a apărut vreodată în România: Tratat de comunicare şi negociere în afaceri (Polirom, 2008). Prof. Ştefan Prutianu a fost un mentor, iar Căile persuasiunii în negociere îi aduce, în acest sens, un omagiu şi îl recomandă ca pe o autoritate supremă în arta persuasiunii. Prof. Ştefan Prutianu a fost primul vorbitor în deschiderea evenimentului de la Iași.

Ec. drd. Marius Alexa este un antreprenor profesionist în serie, în domeniul online care s-a făcut remarcat la nivel internațional prin crearea de comunități de oameni de afaceri, prin activitatea sa de succes şi prin intensa promovare, susţinere şi orientare a antreprenoriatului în România în general şi în zona Moldovei în mod special. Marius Alexa este un alt mentor pentru antreprenori în România și a fost al doilea vorbitor în deschiderea evenimentului de la Iași.

Ec. Bianca Roxana Ionel este un antreprenor și expert, care îmbină în cariera sa economia cu programarea. Bianca s-a remarcat în cadrul LSE (Liga Studenţilor Economişti) și în JCI (Junior Chambers International). Bianca Roxana Ionel a fost al treilea vorbitor în deschiderea evenimentului de la Iași. Citește interviu pe care Bianca Roxana Ionel mi l-a luat despre carte.

De ce e o carte bună, au scris atât criticii Luca Dezmir, Andrada Elena Radu, Andreea Chebac şi lect. univ. dr. Anca-Irina Cecal , cât şi diverşi specialişti şi cititori (vezi mai sus)

Cartea s-a bucurat de succes la lansare, atât în Iaşi (au scris despre eveniment Agenda de Iaşi, Info Apollonia, În Oraş, I Like Iaşi) cât şi în Bucureşti (ştirea despre eveniment a apărut pe Comunicate de presă, Book Critics, Book Blog, Blogatu.ro, Kaizen Art, CouchSurfing).

Lansarea de la Iaşi poate fi văzută aici

De asemenea, în lunile imediat următoare publicării cărţii, am apărut de 4 ori în emisiuni la TV, în care am vorbit despre carte: de două ori la Naşul TV (invitat exclusiv la emisiunea „By Alexa”) şi de două ori la Digi 24 Iaşi (la emisiunile „Recrutat în Iaşi” şi „Vocile Iaşului”). Am apărut la Digi TV, în emisiunea moderată de dr. ec. Diana Mihalcea.

Descrierea tehnică a volumului:

Titlu: Căile persuasiunii în negociere

Autor: Marcus Victor Grant (Ştefan Alexandrescu)

Ediția: I

Format carte: tipărit, A5 (205 mm X 145 mm)

Număr pagini: 234

ISBN: 978-973-87634-4-9

Coperta: Răzvan Goldstein

Editura: Creative Vision Publishing International

Locul apariției: București

Colecţia: Corporate

Data publicării: Decembrie 2012

Data primei lansări publice: 16 ianuarie 2013

Conţine bibliografie, referinţe şi index.

Tipografiat la: PIM, Iaşi.

Alte ediții: La negoziazione persuasiva (2021). versiunea în italiană, tradusă de Ingrid Nicolau, Nicolai Vronschi și Marcus Victor Grant.

 

Marcus Victor Grant

Copyright © Marcus Victor Grant 2013-prezent, toate drepturile rezervate.

Materialele publicate pe acest blog sunt supuse acestui disclaimer.

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.