Exerciţiu de manipulare a opiniei publice

Cartea „Faţa nevăzută a homosexualităţii”, de Virgiliu Gheorghe şi Andrei Dîrlău, a cărei recenzie am scris-o aici fost lansată la Bucureşti în 18 februarie 2015, cu ceva peripeţii. Pe scurt, Universitatea Bucureşti, care desfăşoară o politică pro-homosexualitate şi anti-creştină, a oprit desfăşurarea evenimentului, obligându-i pe organizatori să schimbe locaţia cu scurt timp înaintea evenimentului. Nu am participat la eveniment. În luna iulie, când am scris această cronică, am căutat pe internet informaţii despre ea, în încercarea de a găsi o cronică a cărţii sau a evenimentului.

Fără să dau link la grămada de articole scrise cu dezinvoltură de oameni care nu au citit cartea ci cel mult au frunzărit-o (ceea ce se vede din contrargumentele lor palide), am observat că:

  • discursul ştiinţific din carte, care vine în sprijinul homosexualilor (pentru a se vindeca de tulburările lor), a fost combătut într-un limbaj peiorativ

  • atât susţinătorii pro-LGB cât şi opozanţii nu s-au făcut înţeleşi unii de alţii şi au lipit „etichete” celor cu păreri diferite

  • publicul care a scris despre subiect nu era informat şi nici nu a căutat să fie informat

  • mulţi au copiat sau au compilat ceea ce au scris sau au spus alţii

  • cartea nu a beneficiat de recenzii serioase, în adevăratul sens al cuvântului. Am găsit una singură, aici. Oare ortodocşii ce păzesc?

  • autorii, în calitate de organizatori, nu au gestionat suficient de bine participarea la eveniment.

Impresia mea generală este că România şi mai ales opinia publică se află deja sub influenţa şi presiunea ideologiei homosexualiste. Bineînţeles, cei cărora nu le place argumentarea riscă să considere această recenzie „homofobă”. Nu e nicio problemă. Nu scriu pentru ei. Sunt conştient că etichetele vin din emoţii necontrolate, iar nu din raţiune. Eu ştiu că am dreptul să mă exprim fără să fiu etichetat. Iată şi câteva expresii ale unor puncte de vedere opuse: aici, aici, aici.

Vă invit să citiţi aici recenzia evenimentului lansării de carte. Mai jos, vă invit să vizionaţi lansarea cărţii.

(continuă să citești după media ↓)

apariţia autorilor la TVR

(continuă să citești după media ↓)

Ca urmare a apariţiei în această emisiune, TVR a fost amendată cu 10.000 lei. Interviu cu Virgiliu Gheorghe despre aceasta, aici. Un alt interviu cu Virgiliu Gheorghe pe tema lansării cărţii sale, aici.

Informaţii despre homosexualitate, aici.

O carte similară, Bolile homosexualităţii, de Genoveva Tudor (apărută tot la editura Christiana în 2005), poate fi descărcată și citită aici și este recenzată aici. Dacă ţi-a plăcut acest articol, atunci îţi recomand şi Graniţe conceptuale în mişcare. În acest articol, explic cum se poate ajunge ca într-un secol sau mai puţin, negrul să devină alb şi invers.

Marcus Victor Grant

Copyright © Marcus Victor Grant 2015-prezent, toate drepturile rezervate.

Materialele publicate pe acest blog sunt supuse acestui disclaimer.

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.