7 întrebări de succes pentru a obţine sponsorizări

ONG-urile din România, în ultimii ani, au început să se dezvolte, iar piaţa serviciilor adresate acestui segment a început să se manifeste într-o manieră care nu e de neglijat. În acest sens, este important să luăm în considerare comunicarea cu anumite publicuri ce prezintă probleme… spinoase, în privinţa cărora nu prea găsiţi informaţiile prezentate pe şleau, după cum sunt descrise în cele ce urmează. Am început să vă sugerez ce să evitaţi când căutaţi sponsorizări. Acum e momentul să vă împărtăşesc şi şapte întrebări pentru a genera succes.

Practic, trebuie adaptate tehnici de vânzare şi gestiunea obiectivelor la modul în care se face formularea pentru cererea de spsonsorizare, într-o manieră strcuturată. Iar persoana care este cea mai indicată pentru a realiza acest lucru este managerul de proiect, care are o imagine bună asupra imaginii organizaţiei şi asupra modului în care aceasta este promovată prin relaţii publice.

Iată 7 întrebări utile, care, puse în ordine, vor ofer anumite răspunsuri care determină deciziile pe care să le luaţi pentru a vă atinge obiectivele.

1. Cui mă adresez (cine are puterea de decizie?)? – Documentare prealabilă

2. Ce beneficiu vând? – formularea cererii de sponsorizare ca ofertă de vânzare de spaţiu publicitar

3. Cât câştigă persoana/organizaţia din faptul că mă sponsorizează pe mine şi nu pe altcineva? – Cifre. Bani. Cifre.

4. Ce anume pot/trebuie să spun pentru a reuşi să conving această persoană (ce este important pentru ea şi de ce?)? – elicitarea criteriilor

5. Ce îmi comunică această persoană prin comportamentul non-verbal şi cum îmi pot adaptra prezentarea la asta şi la contextul fizic, de mediu, efectiv? – flexibilitate

6. Ce aspecte ale imaginii organizaţionale trebuie să vând pentru a obţine sponsorizarea? – comunicare strategică de imagine

7. Cum închei vânzarea? – Contractul de sponsorizare

Îţi mulţumesc!

Happy sponsoring!

Marcus

Marcus Victor Grant

Copyright © Marcus Victor Grant 2006-prezent, toate drepturile rezervate.

Materialele publicate pe acest blog sunt supuse acestui disclaimer.

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.