Cum îţi foloseşti VALOAREA?

Ce sau cine crezi că te prezintă în faţa celorlalţi? Banii? Maşina? Partenerul de viaţă?

Sau poate… tu?

Tu.

Foto Copyright (C) Kaywa

Cum te vezi? Bine?

Frame Yourself
Frame Yourself
Foto Copyright (C) luminous-luminance
Frame Yourself
Frame Yourself
Foto Copyright (C) destiny8

Ei bine… nu prea contează cum te vezi tu…

CONTEAZĂ CUM TE VĂD C E I L A L Ţ I !!!

Află cum să adaugi valoare brandului tău personal!

Ca să te promovezi, trebuie să te cunoşti. Dar nu prin ochii tăi, ci prin ochii celorlalţi.

La curs vom face exerciţii care te vor ajuta să te înţelegi şi să te raportezi la alţii aşa cum nu ai mai făcut-o până acum.

Vei afla cum funcţionează mintea şi comportamentul când vine vorba să te promovezi pe tine.

Poate vrei un nou post.

O nouă carieră.

Un salariu mai mare.

Vânzări mai bune.

Învaţă să îţi vinzi imaginea integru!

Învaţă să te dezvolţi şi să te prezinţi aşa cum eşti.

Foto Copyright (C) Stephanie Pierce

Vrei să vinzi o idee? Vrei mai mult?

Vinde mai întâi ideea credibilităţii tale.

Află cum.

Vino să devii cel mai bun tu care poţi fi şi în acelaşi timp să te simţi bine în papucii tăi.

Te aşteaptă o zi în care marketingul, psihologia şi dezvoltarea personală îşi dau mâna pentru a-ţi schimba viaţa!

De ce? Pentru că meriţi!

Preluat cu permisiune de la FreeDigitalPhotos.net

Artis Consulting & Training prezintă

Workshop de Branding Personal

Beneficiile pentru participanţii la acest seminar sunt:

  • Cunoaşterea punctelor forte şi a punctelor slabe
  • Aflarea elementelor fundamentale pentru creearea unui brand personal
  • Evitarea unor greşeli fundamentale în promovarea personală
  • Deprinderea unor tehnici necesare în realizarea unor materiale de autopromovare
  • O evaluare detaliată a aspectelor care ţin de viaţa publică
  • O înţelegere mai bună, pe termen lung, a modului în care se formează şi funcţionează strategia de imagine personală

Serviciile de branding personal au fost introduse în oferta de consultanţă ArtIS în noiembrie 2005, iar de atunci a fost unul dintre cele mai apreciate servicii de către toţi clienţii care au beneficat de acesta. Mai jos ai mărturia unui client, despre serviciile oferite cu un an înainte ca acesta să ajungă în poziţia mentionata.

Ca şi prim contact cu Ştefan Alexandrescu am apreciat deschiderea şi competenţa personala şi intelectuală pe care o are la vârsta lui. Ştefan mi-a transmis cateva ponturi de personal branding care mi-au schimbat percepţia asupra unor aspecte publice ale iniţiativelor mele.”

Dr. Sergiu Barna, medic stomatolog,

Preşedinte onorific Junior Chambers International Iaşi

Londra, Marea Britanie

Facilitatorul seminarului:

Ştefan Alexandrescu

  • trainer autorizat,
  • consultant în strategie de comunicare şi resurse umane,
  • autorul a peste 50 de articole în branding personal,
  • licenţiat în comunicare şi relaţii publice,
  • certificate internaţionale:
    • Consiliere în carieră (NBCC USA, 2011),
    • NLP practitioner (IANLP, 2005).

Cât? 400 RON (inclusiv TVA)

 

Când? Sâmbătă-duminică, weekendul urmează a fi anunțat, București

sâmbătă 9-19

duminică 14-19

Unde?

Bucureşti, sector 2, Str. Ştefan cel Mare nr. 36, Bl. 30B, et. 9, ap. 35 (faţă în faţă cu Parcul Circului).

Linii tramvai: 46, 1

Linii autobuz: 330, 335

 

Informaţii şi înscrieri:

Ştefan Alexandrescu

0729 034 883

artis_consulting.training [at] yahoo [punct] com,

blog: https://discerne.wordpress.com

Facebook: http://www.facebook.com/artis.consulting.training

  

Structura workshopului:

 sâmbătă

8.45 – 9.00 sosirea participanţilor

9-10.30 modulul I – cunoaștere, identificarea valorilor și a criteriilor

10.30-10.45 pauză

10.45-12.15 modulul II – evaluare la 360 de grade

12.15-13.45 pauză de masă

13.45-15.15 modulul III – cele trei poziții perceptuale – exercițiu de perspectivă

15.15-15.30 pauză

15.30-17 modulul IV – reguli de comunicare grafică în scris; cărțile de vizită; prezentarea folosind CV-ul

17-17.15 pauză

17.15-18.45 modulul IV – comunicarea publică folosind publishingul online și social media: WordPress, Facebook, LinkedIn

18.45-19 încheiere

duminică

13.45-14 sosirea participanților

14-15.30 modulul V – pregătirea interviurilor, a filmărilor și a aparițiilor la TV și radio

15.30-15.45 pauză

15.45-17.15 modulul VI – pregătirea în cadrul evenimentelor de networking, a conferințelor și a târgurilor

17.15-17.30 pauză

17.30-19 modulul VII – perspectiva de ansamblu – integrarea mijloacelor de promovare într-o strategie coerentă, echilibrul între viața personală și cea profesională, direcții pentru dezvoltare




%d blogeri au apreciat asta: