Comunicare persuasivă şi negociere psihologică, open workshop cu Ştefan Alexandrescu

Artis Consulting & Training prezintă

Workshop de Comunicare persuasivă şi negociere psihologică

Descriere

Workshopul explică principiile fundamentale pe care se bazează negocierea şi pe lângă tips & tricks îi învaţă pe participanţi să folosească legile pe care se întemeiază convingerea şi credibilitatea în afaceri şi în comunicarea cu apropiaţii. Când participantul la workshop înţelege legile psihologice pe care se bazează tehnicile care vor fi aprofundate, nu va mai depinde de o serie de tehnici care trebuie exersate pentru a forma competenţe pe termen lung, ci va putea să aleagă o combinaţie potrivită de răspunsuri la situaţii în afaceri şi în viaţă care implică decizii importante.

Acesta este workshopul care cuprinde cea mai vastă arie de cunoştinţe, tehnici, atitudini, abilităţi, principii şi exerciţii, extrase din cursuri şi formări şi numeroase cărţi, de-a lungul anilor şi au fost verificate în practicăşi folosite cu succes de către facilitatorşi de către clienţii săi.

Beneficiiile pentru participanţii la acest workshop sunt:

  • abilitatea pe termen lung pentru a negocia înţelegeri mai bune decât v-aţi putea imagina până acum;

  • eliminarea pierderilor provocate din cauza unor negocieri ineficiente;

  • cunoaşterea câtorva zeci de tehnici, principii şi reguli practice de comunicare, persuasiune, negociere şi manipulare;

  • exersarea unora dintre aceste tehnici în grup, pentru fixarea cunoştinţelor;

  • obţinerea abilităţii de a observaşi înţelege comunicarea într-o manieră profundă, care va afecta calitatea deciziilor luate în afaceri şi în viaţă;

  • cunoaşterea principiilor pe care se fundamentează comunicarea interumană centrată pe obţinerea de beneficii;

 

Ştefan Alexandrescu a publicat peste 30 de articole pe subiecte de negociere, persuasiune, manipulare şi a scris o carte de succes pe acest subiect. Acest serviciu de consultanţă a fost lansat în cadrul Salonului Naţional de Psihologie, la Sala Palatului, în iunie 2005. Prezentarea a adus interesul publicului pentru subiect, iar în urma serviciilor de consultanţă oferite în acest sens, acestea sunt impresiile unui client, la aprox. 2 ani după ce acesta a fost oferit.

“Un nou mod de abordare al relaţiilor interumane, un indispensabil instrument pentru oamenii de afaceri şi nu numai, o modalitate infailibilă prin care iţi poţi depaşi propriile limite.”

Loredana Simedre,

manager JobMate.ro

 

Date de contact pentru informaţii:

Ştefan Alexandrescu

artis_consulting.training [at] yahoo [punct] com,

0729 034 883

blog:https://discerne.wordpress.com

2 responses

9 11 2013
simulatu

buna, nu exista „publicuri”

Apreciază

9 11 2013
discerne

În limba română, pluralul „publicuri” nu există, dar este corespondenţa de la americanul „audiences”. Cu timpul, dicţionarele vor menţiona şi acest plural. În toate şcolile de comunicare din România, precum şi în toate agenţiile de publicitate, se ştie că nu există niciodată un singur public, există mai multe publicuri, care sunt segmentate pe criterii psiho-sociodemografice. Uită-te, de exemplu la modelul clasic al .
Este un concept foarte familiar între cei care se ocupă de marketing, relaţii publice şi în general comunicare.

Apreciază

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: