Ce vinzi tu?

Fiecare persoană are o imagine proprie, de care se îngrijeşte şi care ţine de suma percepţiilor celorlaţi faţă de propria persoană. Deşi cuvântul “brand” este mai curând vehiculat în zona corporaţiilor, unde e vorba de embleme vizuale sau sonore care valorează zeci sau sute de milioane de dolari, este bine de ştiut… că fiecare dintre noi are un brand, care ţine de cum este perceput, ca atribute, de către ceilalţi. Brandul personal este unul de care avem responsabilitatea să ne îngrijim, din respect pentru propria persoană, astfel încât imaginea pe care o creăm în exterior să fie conformă cu ceea ce dorim să obţinem, pe plan profesional sau personal.

Insist pe o abordare profesională a brandului personal – o abordare de branding. Brandul porneşte de la valorile intrinseci, care trebuie descoperite. Brandingul personal nu constă în artificii, şmecherii, ponturi prin care să atragi atenţia asupra ta. Rădăcinile sale stau într-o profundă autocunoaştere şi de aceea, de aici începem seminarul. Workshopul abordează apoi pe tehnicile specifice care se recomandă a fi abordate de cineva care doreşte să-şi creeze o imagine, incluzând principii şi sugestii de redactare a CV-ului, de realizare a cărţilor de vizită şi tehnici de construire a credibilităţii. Workshopul este unul necesar nu doar celor care vor să afle aceste aspecte minimale, ci mai ales celor care doresc să-şi construiască o strategie de comunicare pe termen lung.

Am observat, în decursul consultanţei oferite pe acest subiect, că, deşi acest domeniu este unul subordonat comunicării, în decursul procesului de realizare a strategiei cu clientul, există efecte secundare importante pentru cei care folosesc aceste instrumente, reuşind să se cunoască mai bine şi dezvoltându-se personal.

Ce vinde Rolex?

Vei răspunde probabil: “Ceasuri”.

Nu chiar.

Rolex vinde senzaţia de lux.

Ce este BMW?

Vei răspunde probabil: “Un automobil”.

Nu chiar.

BMW e un motor.

De fapt, practic, BMW nu produce decât motorul.

Ce este Cadillac?

Vei răspunde probabil: “Un automobil”.

Nu chiar.

Cadillac este o linie de producţie.

Nu contează cum te vezi tu.

Contează cum te vezi prin ochii celorlalţi.

Improvised Mona Lisa by Atthenais

Improvised Mona Lisa by Atthenais

Acum, întrebarea cea mai importantă care urmează……

C I N E    E Ş T I   T U ?

şi, mai ales:

It's simply... Me ! Copyright (C) FreeDigitalPhotos.net

It’s simply… Me ! Copyright (C) FreeDigitalPhotos.net

It's simply... Me!

It’s simply… Me!

C E   V I N Z I   T U ?

C E   V I N Z I   TU  ?

C U M   T E    „V I N Z I” ?

Dacă aceasta e o întrebare mare şi importantă pentru tine, atunci vino la…

Workshop de Branding Personal

De ce? Pentru că meriţi!

 

Bring Beauty in the Frame, by Child of Darknerss

Bring Beauty in the Frame, by Child of Darknerss

Beneficiile pentru participanţii la acest curs sunt:

 

  • Cunoaşterea punctelor forte şi a punctelor slabe
  • Identificarea elementelor fundamentale pentru creearea unui brand personal;
  • Evitarea unor greşeli fundamentale în promovarea personală;
  • Deprinderea unor tehnici necesare în realizarea unor materiale de autopromovare;
  • O evaluare detaliată a aspectelor care ţin de viaţa publică;
  • O înţelegere mai bună, pe termen lung, a modului în care se formează şi funcţionează strategia de imagine personală.

Facilitatorul seminarului:

Ştefan Alexandrescu

  • trainer autorizat,
  • consultant în strategie de comunicare şi resurse umane,
  • autorul a peste 50 de articole în branding personal,
  • licenţiat în comunicare şi relaţii publice,
  • certificate internaţionale:
    • Consiliere în carieră (NBCC USA, 2011),
    • NLP practitioner (IANLP, 2005)

     

 

Cât? 400 RON (inclusiv TVA)

 

Când? Sâmbătă-duminică, weekendul urmează a fi stabilit, București

sâmbătă 9-19

duminică 14-19

 

 

Unde?

Bucureşti, sector 2, Str. Ştefan cel Mare nr. 36, Bl. 30B, et. 9, ap. 35 (faţă în faţă cu Parcul Circului).

Linii tramvai: 46, 1

Linii autobuz: 330, 335

 

 

 

Informaţii şi înscrieri:

Ştefan Alexandrescu

0729 034 883

stefan.alexandrescu [at] yahoo [punct] com,

blog: https://discerne.wordpress.com

  

Structura workshopului:

 sâmbătă

8.45 – 9.00 sosirea participanţilor

9-10.30 modulul I – cunoaștere, identificarea valorilor și a criteriilor

10.30-10.45 pauză

10.45-12.15 modulul II – evaluare la 360 de grade

12.15-13.45 pauză de masă

13.45-15.15 modulul III – cele trei poziții perceptuale – exercițiu de perspectivă

15.15-15.30 pauză

15.30-17 modulul IV – reguli de comunicare grafică în scris; cărțile de vizită; prezentarea folosind CV-ul

17-17.15 pauză

17.15-18.45 modulul IV – comunicarea publică folosind publishingul online și social media: WordPress, Facebook, LinkedIn

18.45-19 încheiere

duminică

13.45-14 sosirea participanților

14-15.30 modulul V – pregătirea interviurilor, a filmărilor și a aparițiilor la TV și radio

15.30-15.45 pauză

15.45-17.15 modulul VI – pregătirea în cadrul evenimentelor de networking, a conferințelor și a târgurilor

17.15-17.30 pauză

17.30-19 modulul VII – perspectiva de ansamblu – integrarea mijloacelor de promovare într-o strategie coerentă, echilibrul între viața personală și cea profesională, direcții pentru dezvoltare

 

17.40-17.50 pauză

17.50-18.50 modulul V

18.50-19 încheiere

 

 

 

 

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: