Fiecare persoană are o imagine proprie, de care se îngrijeşte şi care ţine de suma percepţiilor celorlaţi faţă de propria persoană. Deşi cuvântul “brand” este mai curând vehiculat în zona corporaţiilor, unde e vorba de embleme vizuale sau sonore care valorează zeci sau sute de milioane de dolari, este bine de ştiut… că fiecare dintre noi are un brand, care ţine de cum este perceput, ca atribute, de către ceilalţi. Brandul personal este unul de care avem responsabilitatea să ne îngrijim, din respect pentru propria persoană, astfel încât imaginea pe care o creăm în exterior să fie conformă cu ceea ce dorim să obţinem, pe plan profesional sau personal.
Insist pe o abordare profesională a brandului personal – o abordare de branding. Brandul porneşte de la valorile intrinseci, care trebuie descoperite. Brandingul personal nu constă în artificii, şmecherii, ponturi prin care să atragi atenţia asupra ta. Rădăcinile sale stau într-o profundă autocunoaştere şi de aceea, de aici începem seminarul. Workshopul abordează apoi pe tehnicile specifice care se recomandă a fi abordate de cineva care doreşte să-şi creeze o imagine, incluzând principii şi sugestii de redactare a CV-ului, de realizare a cărţilor de vizită şi tehnici de construire a credibilităţii. Workshopul este unul necesar nu doar celor care vor să afle aceste aspecte minimale, ci mai ales celor care doresc să-şi construiască o strategie de comunicare pe termen lung.
Am observat, în decursul consultanţei oferite pe acest subiect, că, deşi acest domeniu este unul subordonat comunicării, în decursul procesului de realizare a strategiei cu clientul, există efecte secundare importante pentru cei care folosesc aceste instrumente, reuşind să se cunoască mai bine şi dezvoltându-se personal.
Ce vinde Rolex?
Vei răspunde probabil: “Ceasuri”.
Nu chiar.
Rolex vinde senzaţia de lux.
Ce este BMW?
Vei răspunde probabil: “Un automobil”.
Nu chiar.
BMW e un motor.
De fapt, practic, BMW nu produce decât motorul.
Ce este Cadillac?
Vei răspunde probabil: “Un automobil”.
Nu chiar.
Cadillac este o linie de producţie.
Nu contează cum te vezi tu.
Contează cum te vezi prin ochii celorlalţi.

Acum, întrebarea cea mai importantă care urmează……

C I N E E Ş T I T U ?
şi, mai ales:
C E V I N Z I T U ?
C U M T E „V I N Z I” ?
Dacă aceasta e o întrebare mare şi importantă pentru tine, atunci vino la…
Workshop de Branding Personal
De ce? Pentru că meriţi!
Beneficiile pentru participanţii la acest curs sunt:
- Cunoaşterea punctelor forte şi a punctelor slabe
- Identificarea elementelor fundamentale pentru creearea unui brand personal;
- Evitarea unor greşeli fundamentale în promovarea personală;
- Deprinderea unor tehnici necesare în realizarea unor materiale de autopromovare;
- O evaluare detaliată a aspectelor care ţin de viaţa publică;
- O înţelegere mai bună, pe termen lung, a modului în care se formează şi funcţionează strategia de imagine personală.
Facilitatorul seminarului:
- trainer autorizat,
- consultant în strategie de comunicare şi resurse umane,
- autorul a peste 50 de articole în branding personal,
- licenţiat în comunicare şi relaţii publice,
- certificate internaţionale:
- Consiliere în carieră (NBCC USA, 2011),
- NLP practitioner (IANLP, 2005)
Când? Sâmbătă-duminică
sâmbătă între orele 9-19
duminică între orele 15-20
Informaţii şi înscrieri:
0729 034 883
marcus.victor.grant [at] gmail [com].
Structura workshopului:
sâmbătă
8.45 – 9.00 sosirea participanţilor
9-10.30 modulul I – cunoaștere, identificarea valorilor și a criteriilor
10.30-10.45 pauză
10.45-12.15 modulul II – evaluare la 360 de grade
12.15-13.45 pauză de masă
13.45-15.15 modulul III – cele trei poziții perceptuale – exercițiu de perspectivă
15.15-15.30 pauză
15.30-17 modulul IV – reguli de comunicare grafică în scris; cărțile de vizită; prezentarea folosind CV-ul
17-17.15 pauză
17.15-18.45 modulul IV – comunicarea publică folosind publishingul online și social media: WordPress, Facebook, LinkedIn
18.45-19 încheiere
duminică
14.45-15 sosirea participanților
15-16.30 modulul V – pregătirea interviurilor, a filmărilor și a aparițiilor la TV și radio
16.30-16.45 pauză
16.45-18.15 modulul VI – pregătirea în cadrul evenimentelor de networking, a conferințelor și a târgurilor
18.15-18.30 pauză
18.30-20 modulul VII – perspectiva de ansamblu – integrarea mijloacelor de promovare într-o strategie coerentă, echilibrul între viața personală și cea profesională, direcții pentru dezvoltare
Copyright © Marcus Victor Grant 2011-prezent, toate drepturile rezervate.
Materialele publicate pe acest blog sunt supuse acestui disclaimer.
Copyright photos ”It’s Simply Me” (C) FreeDigitalPhotos.net