Servicii

Artis Consulting & Training este compania pe care am fondat-o, centrată în primul rând pe consultanţă şi în al doilea rând pe training. 

Artis Logo 3

Misiunea ei este să ridice standardele consultanţei la nivelul de artă în aşa fel încât să îţi ofere doar acele servicii care îţi aduc maxim de rezultate cu minim de resurse investite, fie că este vorba de marketing, relaţii publice, resurse umane, dezvoltare personală sau coaching. Misiunea consultantului este aceea de a-l ajuta pe client astfel încât, folosind ceea ce clientul are şi/sau doreşte să creeze (conţinutul), să îi ofere instrumentele (procesul) profesionale şi eficiente care îl ajută să-şi rezolve problemele, să găasească soluţiile şi să atingă obiectivele dorite. Consultanţa, ca profesie, este un domeniu extrem de variat şi beneficiază de o istorie care porneşte din antichitate, tradiţie continuată de-a lungul timpului şi îmbogăţită cu mijloacele de comunicare specifice necesităţilor, locurilor şi momentelor în care s-a manifestat. Pentru cei care o cunosc, este o artă. De aceea, am ales denumirea „Artis Consulting„.

Vei dori să investeşti în serviciile oferite pentru a reduce nivelul problemelor şi pentru a-ţi atinge obiectivele… Artis Consulting & Training oferă dintre cele mai profesionale servicii în domeniile specifice, folosind cele mai eficiente instrumente de lucru, în aşa fel încât să te ajutăm în aşa fel încât pentru ce plăteşti o dată, să poţi folosi o perioadă de timp îndelungată, astfel încât, în mod strategic, satisfacţia ta profesională să se prelungească . Experienţa şi recunoaşterea de-a lungul timpului au dat roade pentru clienţi şi se bazează pe tehnici care au adus succese. În mod natural, vor funcţiona şi pentru tine.   Consultantul este responsabil de calitatea procesului oferit, iar clientul este responsabil de calitatea rezultatelor în conţinut, folosind procesul oferit de consultant.

Ce-ar fi dacă ai deveni din ce în ce mai interesat… de ideea de a învăţa ce ofertă să alegi? Dacă ai studia cu atenţie oferta Artis Consulting & Training ai alege să fii din ce în ce mai interesat de ceea ce îţi oferă şi este important pentru tine.  

Servicii oferite contra cost pentru organizaţii şi/sau persoane fizice. Detalii la artis_consulting.training [at] yahoo [dot] com

  Servicii de branding organizaţional

  • Cercetare;
  • Analiză strategică prin tehnica punctelor® (ASTP);
  • Stabilirea atributelor de brand;
  • Descrierea publicurilor;
  • Strategia de promovare prin marketing, relaţii publice şi vânzări;
  • Consultanţă în organizarea evenimentelor de promovare a brandului.

  Copywriting:

  • Redactare de materiale promoţionale şi anunţuri online;
  • Redactare de flyere şi afişe;
  • Redactare de mape de presă;
  • Redactare scrisori de vânzare;
  • Consultanţă în realizarea cărţilor de vizită;
  • Consultanţă în creativitate;

   Employer branding

  • Cercetare;
  • Team–building;
  • Stabilirea atributelor de brand;
  • Evaluare la 360 de grade;
  • Strategie de recrutare;
  • Redactareaanunţuri de angajare;
  • Evaluarea politicii de comunicare internă: Regulamentul de Ordine Interioară (ROI); consultanţă în probleme de comunicare la locul de muncă; designul fişelor de post; mediere de conflicte în management.

  Consultanţă în resurse umane:

  • Construcţie şi evaluare psihometrică;
  • Consultanţă în redactarea contractelor de muncă, a fişelor postului şi a regulamentelor de ordine interioară;
  • Consultanţă în carieră;
  • Consultanţă în managementul timpului şi al sarcinilor;
  • Evaluare de training;
  • Tehnici de concentrare.

  Alte servicii pentru organizaţii:

  • Team-building;
  • Training şi workshopuri;
  • Coaching;
  • Consultanţă în întocmirea contractelor de vânzare-cumpărare, drepturi de autor, închiriere şi prestări de servicii.
  • Consultanţă pentru prezentări publice de afaceri în timp real (târguri, conferinţe specializate, conferinţe de presă, discursuri de vânzare, discursuri corporate, festivităţi de premiere, apariţii TV şi radio, workshopuri, traininguri) şi orice tip de prezentări orale:
    • Având o experienţă de aprox. 8 ani în comunicare publică, îi sprijin pe clienţii mei în transmiterea unor idei clare, care să se alinieze cu brandul lor personal şi cu obiectivele prezentărilor. Înainte să îţi dai seama, fie vinzi un plan de afaceri unor potenţiali investitori, fie îţi pregăteşti discursul pentru dizertaţie, vei avea oportunitatea să fii mai convingător/oare prin tehnicile şi recomandările mele;
  • Corolar online: Doreşti, ca blogger/jurnalist să acoperi un eveniment? În timp ce te gândeşti la cele mai eficient abordări, câteva ore de consultanţă cu mine te vor ajuta să creşti valoarea materialului pe care îl realizezi, fie că doreşti să filmezi să faci live blogging / tweeting.

  Consultanţă în administrare de bloguri şi comunităţi online:

  • Nişare şi poziţionare online;
  • Search Engine Marketing (SEM);
  • Activitate editorială on-line;
  • Consultanţă în drepturi de autor;
  • Redactare de articole;
  • Online PR;
  • Workshopuri;
  • Coaching;

  Servicii de asistenţă în antreprenoriat:

  • Consultanţă pentru înfiinţare şi administrarea SRL-urilor;
  • Consultanţă în redactare şi susţinere planuri de afaceri;
  • Consultanţă în gestiunea obiectivelor şi managementul sarcinilor;
  • Consultanţă în networking;
  • Coaching.

   Servicii pentru angajaţi:

  • Consultanţă în carieră;
  • Consultanţă în branding personal;
  • Consultanţă în probleme de comunicare la locul de muncă;
  • Negocierea salariilor şi a condiţiilor de muncă specificate în contractul individual de muncă şi fişa postului;
  • Consultanţă în managementul timpului;
  • Consultanţă în networking
  • Coaching;
  • Consultanţă în dezvoltarea personală;
  • Consultanţă în dezvoltarea profesională.

      Ce spun alţii: română şi engleză

Ştefan Alexandrescu

0729 034 883

artis_consulting.training [at] yahoo [punct] com

15 responses

10 11 2012
Interviuri cu bloggeri: Stefan Alexandrescu de la "Discerne" | Blogatu

[…] rând un spaţiu de self-publishing, o platformă pe care să transmit anunţuri cu privire la serviciile mele (în special workshopuri) şi care mă face independent de o politică editorială impusă. Apoi, […]

Apreciază

18 03 2013
10 06 2013
Premisele antreprenoriatului | DISCERNE

[…] Servicii […]

Apreciază

7 07 2013
businesspentrumoney

Buna ziua,
Sunt Maria, si tot imi vine in minte sa te intreb ceva avand in vedere experienta ta:
Ma gandesc sa fac CV meu prezentat asemeni ……sa zic asa o licitatie/ o prezentare de a atrage pe cei interesati. Miza fiind titularul CV-ului; acel brand personal scos la licitatie !
Apoi dupa finalizarea acestei prezentari sa incep sa invit prin email posibilii angajatori pe blogul meu.
De aplicat cu CV e inzadar, oricum nu sunt citite decat f. putine;
Piata muncii s-a schimbat enorm in urma acestei crize financiare;
Vreau sa creez un CV mult mai diferit decat de gasim acum pe piata;
Vreau sa atrag prin acel ,,ceva” nou, usor ,,socant” in bine;
Problema este ca trebuie sa il conving pe angajator (firme, oameni de afaceri, etc) sa intre pe blogul meu. Asa cum am spus mai sus aceste email-uri nu sunt citite; CV-urile doar o parte din ele sunt citite; si tot asa.
Cum crezi tu din experienta ta, din punctul tau de vedere ca pot face eu acest lucru ?
Daca ai un minut intr-o zi te rog sa imi dai un sfat.
Multumesc.

Apreciază

7 07 2013
discerne

Orice resume si orice blog trebuie sa aduca ceea ce in engleza se numeste „added value”. Spre exemplu, pe blogul tau poti sa incluzi ponturi practice care sa fie utile pentru profesionistii care lucreaza in aria ta si care demonstreaza ce stii tu si ce poti sa faci. Blogul tau amesteca multe domenii pe care nu le percep ca direct legate intre ele, iar titlul blogului tau nu are legatura cu continutul sau: eu nu inteleg cum ma poate ajuta blogul tau sa castig sau sa economisesc bani. Dupa parerea mea, nu reusesti sa te pui suficient de bine in valoare, concret. De exemplu in CV, pe langa faptul ca scrii ce ai facut, scrie si ce ai facut tu in mod deosebit, cu ce a profitat firma de pe urma angajarii tale (crestere vanzari 30%, scaderea reclamatiilor 10%, crescut cifra de afaceri cu 3%, x clienti serviti, etc.). Sfatul meu cel mai important este sa citesti aceste articole despre brandingul personal . Vezi ca la sfarsitul postului gasesti si o lista de carti recomandate.
Daca te intereseaza, putem sa vorbim si despre niste servicii de consultanta (DUPA ce citesti articolele) dar trebuie sa stii ca este mult de lucru.

Apreciază

7 07 2013
businesspentrumoney

Ok, multumesc. Mai intai citesc ce mi-ai recomandat si apoi revin.
Multumesc.

Apreciază

7 07 2013
businesspentrumoney

P.S. Munca nu ma sperie, sa fie cat mai multa. Astfel obtinem si rezultate. Eu am fost tare ,,norocoasa”, unde se muncea mai mult acolo nimeream si eu; si tot ma uitam pe la alte pozitii unde se lucra sa comod!

Apreciază

12 03 2014
26 06 2015
21 12 2015
31 01 2016
Premisele antreprenoriatului | EconomiaOnline.ro

[…] definitiilor de mai sus, sunt un liber-profesionist care isi vinde serviciile (consultanta si training), produsele (carti) si ideile (bloguri) pe cont propriu, cu ajutorul unor colaboratori […]

Apreciază

24 02 2016
28 05 2016
9 07 2016
12 10 2016
Publicistica antreprenoriala | DISCERNE

[…] Servicii […]

Apreciază

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: