Cum să știi după ce criterii să alegi testimoniale pentru viitorul serviciilor tale chiar de azi.

Influența în comunicarea comercială poate fi ajutată și/sau măsurată prin testimonialele primite. Ideea de a include testimoniale de la clienți este una destul de des întâlnită, însă majoritatea clienților sau cumpărătorilor nu știu să ofere un testimonial de calitate, iar majoritatea furnizorilor de servicii și produse nu știu să distingă testimonialele de calitate de cele care merită ”ascunse”. Din păcate, acest lucru este valabil atât pentru liberi profesioniști, IMM-uri, mari corporații și chiar agenții de advertising. De fapt, informațiile pe care ți le ofer în această serie nu se regăsesc în niciunul din zecile de cursuri pe marketing și relații publice pe care le-am urmat, ci reprezintă o serie de lecții și principii învățate de-a lungul anilor de mine, primind sute de testimoniale.

De aceea, în 2008, am realizat o serie de articole despre cum să obții testimoniale de calitate. Seria respectivă a făcut parte din dosarul meu de candidatură la un program de master pentru consiliere și orientare în carieră, unde am fost primit. A fost publicată inițial pe un site unde nu se mai găsește, apoi a fost publicată pe Discerne și de acolo tradusă de mine și designerul Răzvan Goldstein pentru blogul în engleză Analytic Vision. Această serie a obținut peste 10.000 de vizualizări, însumând rezultatele în română și în engleză pe cele 3 site-uri unde au fost găzduite.

La momentul de față, sub-subcategoria ”Testimoniale” funcționeză în cadrul subcategoriei ”Influență în comunicare” de la ”dezvoltare profesională”. În această subcategorie, mai poți citi despre persuasiune & negociere și vorbit în public. Aici, se găsesc nu doar articolele din seria inițială, ci și exemple de liste de testimoniale primite de mine, Marcus Victor Grant, pentru servicii și produse de-ale mele.

  

Cum să obții testimoniale de calitate pentru ce oferi

Spune-mi cine te recomandă ca să-ţi spun cât cumpăr! / Tell Me Who Recommends You So I Can Tell You How Much I will buy [en]

Cui şi cum să ceri un testimonial?, / From Whom and How to Request a Testimonial [en]

Testimonialul, bătut în cuie, aşa cum l-a dat referentul? / The Testimonial, Set in Stone as the Referent Gave It? [en]

Axa brandului personal trece prin mintea celorlalţi / The Axis of the Personal Brand Goes through the Mind of Others [en]

  

Exemple de testimoniale primite pentru servicii

Mărturii de la participanţii la workshopul de învățare eficientă (citire rapidă, memorare și concentrare)

Testimoniale pentru profiluri grafologice realizate de Marcus Victor Grant între 2005-2008

Ce spun alţii despre diferite servicii de-ale mele: română şi engleză [en]

Peste 20 de resurse ca să eviți dezastrele emoționale și să atragi oameni către inima ta

  

Exemple de descrieri ce cuprind testimoniale primite de la cititori pentru cărți și articole

Ce (mai) înseamnă succesul la şcoală (2014), carte de Marcus Victor Grant

Căile persuasiunii în negociere (2012), carte de Marcus Victor Grant

Prezentarea cărţii „Modelarea din NLP, o cale rapidă spre excelenţă”

Analytic Vision Readers Comment [en]

  

Am EXCLUS din această listă articolele care descriu sau recenzează evenimente, fie organizate de mine sau de alții. De asemenea, am exclus linkurile la recenzii de carte făcute de alții unor cărți scrise de mine. De obicei, o recenzie este dedicată unui eveniment sau unui produs și poate fi un text mai lung din care se poate extrage un testimonial de o dimensiune mai redusă. Pe acest blog, există alte sub-categorii dedicate:

  

Îți urez lectură revelatoare și explorare productivă!

Marcus Victor Grant

Copyright text © Marcus Victor Grant 2021-prezent, toate drepturile rezervate.

Materialele publicate pe acest blog sunt supuse acestui disclaimer.

  

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.