Zece mituri despre independenţa financiară şi adevărul ce te va elibera. Partea a II-a

Am început aici acum 2 săptămâni un articol despre miturile pe care unii oameni le iau în considerare în timp ce explorează căi alternative de gândire. Voi continua astăzi cu alte 5 mituri.

  

6. Vânzările sunt ceva ce toată lumea urăşte să facă

Adevărul este că dacă vrei să câştigi respectul altora, va trebui să lucrezi în vânzări. Nu pentru că este o slujbă “pe care toată lumea o urăşte” aşadar este provocator, ci pentru că este o muncă pe care dacă o faci bine, poţi câştiga mult respect. Dacă nu o faci bine, atunci ar trebui să-ţi fie ruşine. Oamenii urăsc vânzătorii care nu sunt buni. Într-un fel sau altul, toată lumea lucrează în vânzări. Aşadar, este foarte important pentru tine să generezi aşteptarea şi imaginea la care ceilalţi le place să se gândească.

Deci, spre exemplu, un vânzător care îşi întreţine familia ar putea fi considerat un stâlp în comunitate, dar dacă un vânzător se ruşinează cu ceea ce face, nu este bun la ceea ce face şi nu face rost de resursele pe care lumea se aşteaptă să le facă, atunci este cuprins de ruşine.

Aşadar, cei mai mulţi agenţi de vânzări, nu sunt buni la ceea ce fac. Pentru că pur şi simplu nu este spaţiu pentru toţi vânzătorii pe pieţe. Prin urmare, trebuie să fii un vânzător bun şi vânzătorii buni sunt respectaţi. Deci, dacă vrei să câştigi respectul celorlalţi, încetează să consideri agenţii de vânzări ca aparţinând trecutului, şi începe să lucrezi în vânzări.

  

7. Pentru a face bani trebuie să arăţi că ai bani

Vă voi expune o altă perspectivă. Nu contează cât de scump te îmbraci, dacă te vinzi ieftin. Asta înseamnă că atitudinea contează mai mult decât felul în care arăţi.

Prin urmare, este foarte important să iei în considerare faptul că ceea ce observă oamenii mai întâi este comunicarea nonverbala, şi mai apoi ascultă ceea ce spui. Îţi voi da un exemplu practic. Într-o zi ocupată, am ieşit din casă fără să mă uit în oglindă. Nu mi-am dat seama de modul în care arătam. În acea zi am făcut ceva vânzări. Am făcut câteva vânzări neaşteptate pentru că abia cunoscusem două persoane acea zi. Odată întors acasă, uitându-mă în oglindă, mi-am dat seama că arătam oribil. Şi atunci m-am gândit: “O, Doamne, am făcut vânzări arătând aşa! Este impresionant! Este minunat!”

După aceea, am devenit conştient de faptul că acele persoane au cumpărat de la mine nu pentru felul în care arătăm, ci pentru atitudinea mea. Deci, nu prea contează cum te îmbraci. Nu trebuie să fii îmbrăcat perfect, nu trebuie să te îmbraci de la Gucci, dar trebui să te asiguri că măcar ai şansa să îţi faci intrarea.

Deci, ar putea fi mai important să te gândeşti să te îmbarci cu haine, să spunem, albe sau deschise la culoare, decât la calitatea mărcii pe care o foloseşti pentru îmbrăcăminte.

Fac, aici, şi altă referire: orice cheltuială ar trebui să fie văzută măcar ca o încercare de a face o investiţie. Prin urmare, iată un exemplu, dacă ai nevoie să impresionezi un client. Este mai bine să închiriezi un BMW decât să ai un BMW pentru care plăteşti zilnic.

Deci nu vreau să minimizez importanţa unor obstacole în pecepția imaginii. Sugerez doar că este mai important să ai o atitudine potrivită.

  

8. Acţionează întotdeauna strategic

Asta poate fi o surpriză pentru că deşi strategia este importanta, nu este cel mai important lucru.

Pentru a concepe o strategie potrivită, trebuie, mai întâi, să ai un sistem potrivit, iar majoritatea oamenilor nu se gândesc la asta. Da, este important să ai o strategie pentru a lansa un produs nou, o nouă linie de produse, o invenţie, ceva de care oamenii nu au auzit până atunci, însă toate acestea sunt foarte riscante. De obicei, strategiile de business sunt bazate pe decizii care au fost luate în mod similar pentru alte produse similare. Deci, oamenii învaţă care este strada care duce spre succes şi cum s-o reproducă.

Aşadar, pentru a avea şi a aplica o strategie potrivită, trebuie mai întâi să ai un sistem funcţional, ceva ce funcționează şi trebuie optimizat. Aceasta este diferenţa între a face merchandizing de bază, aşa cum se numeşte în romana, “bișniță” şi a face afaceri.

În primul rând, trebuie să ai un client care este dispus să te plătească pentru ce îi oferi, şi abia atunci vei avea o afacere. Nu este invers, chiar dacă este recomandat pentru să fie aşa din motive legale şi administrative.

  

9. Este important să contribui şi să faci caritate

Este, desigur, important, să te asiguri că laşi ceva în urma ta, că faci donaţii, şi că păstrezi porţile generozităţii deschise. În acelaşi timp, este mult mai important să faci caritate inteligentă. Asta înseamnă că, trebuie să ştii cui dai banii, de ce, când şi pentru ce, ca să nu dai impresia că arunci cu bani, pentru a capta atenţia, consideraţia şi respectul oamenilor.

Aşadar, ar trebui să ai nişte standarde şi nişte strategii pentru a evalua dacă persoanele sau organizaţia care primeşte banii tăi sunt bine documentaţi şi merită să primească banii tăi. Să dai bani fără să cercetezi nu este caritate, este pură prostie.

Prin urmare, trebuie să ai nişte întrebări pe care trebuie să le pui oamenilor care primesc banii tăi, şi dacă nu îți dau răspunsuri satisfăcătoare, atunci nu trebuie să primească şi nu merită ajutorul tău.

  

10. Dacă nu muncesc, nu am bani, deci nu citesc

Cumpără timp prin ceea ce faci când nu ai bani. Majoritatea oamenilor tind să se îngrijoreze şi să se gândească la perioada în care sunt fără un loc de muncă şi în care nu lucrează ca perioade în care nu fac bani, prin urmare, îşi permit să irosească timp. Asta este foarte adevărat pentru unele categorii de oameni. Este adevărat pentru oameni (neghiobi), este adevărat pentru unii angajaţi, pentru unii freelanceri, pentru marea parte a lor, cel puţin.

Adevărul este că, faptul că faci bani nu trebui să fie legat de muncă pe care o faci în mod direct. Să faci bani ar trebui să fie rezultatul simbolic, un simplu efect a ceea ce faci deja foarte bine. Prin urmare, să citeşti și să practici dezvoltare personală, în general, este una dintre investiţiile pe care poţi să le faci când nu lucrezi, mai ales când nu faci bani. De ce? Pentru că nu poţi şti niciodată cum mai exact ceea ce citeşti ca dezvoltare personală/profesională sau o carte de specialitate ar putea să te ajute în a face bani. Aşadar este cea mai importantă perioadă când ar trebui să înveşteţi în tine: când nu ai oportunitatea să lucrezi şi/sau să faci bani. Asta va face diferenţa între când eşti la pământ şi când ai succes.

  

Acestea au fost doar câteva din consideraţiile mele personale despre independenţa financiară şi ce cred unii despre asta. Am citit cărţi şi cercetare, am ascultat programe audio în ultimii 13 ani şi nu am găsit până acum într-o singură resursă, ceea ce ai în acest articol.

Aşadar, ia, te rog, în considerare faptul că trebuie să iei toate acestea şi să le verifici în propria ta experienţă.

Împărtăşeşte experienţa şi sugestiile tale lansând un comentariu la acest articol.

Mulţumesc.

Traducere a postului „Ten myths about financial independence and the truth that will set you free. Part II..” de Ştefan Alexandrescu, publicat iniţial pe Analytic Vision la 4 iunie 2017. Traducere de AIM. Copyright © Ştefan Alexandrescu

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.