Daca am folosi toate calitatile noastre in slujba lui Dumnezeu…

15 11 2016

Am gasit acest text pe un site pe undeva nu mai stiu pe unde si m-am gandit sa il impartasesc pentru ca mi s-a parut foarte frumos. Nu imi apartine, nu stiu cine l-a scris.

Ma gandeam azi.. Oare cum ar fi daca am folosi toate calitatile noastre in slujba lui Dumnezeu? Oare cum s-ar aplica Ortodoxia in zilele noastre moderne si evoluate?

– Cum ar fi daca toti cantaretii care au o voce de aur si care acum canta piese disco, slow si-ar folosi darul si ar canta psalmi sau ar canta la strana in slujba lui Dumnezeu ?
– Daca toti contabilii priceputi si isteti ar manageria bugetele firmelor astfel incat sa ramana in fiecare luna la bilant o suma , un procent, pentru donatii si ajutorul saracilor si napastuitilor.
– Daca toti blogerii si webmasterii cu siteuri foarte vizitate ar folosi spatiul online sa aseze cate o imagine cu o icoana a Maicii Domnului intr-un colt in semn de cinste, pretuire si multumire.
– Daca am lua fara bani o babuta amarata care face autostopul intre doua sate, stiind ca tot benzina aia o consumam cu sau fara ea, si nu am mai cere profit 10-15 lei pentru asta.
– Daca am cumpara toate buchetelele de ghiocei de la o batrana si i le-am face inapoi cadou?
– Daca o ora pe zi am folosi uneltele moderne (calculator, smartphone etc) pentru a citi un acatist
– Daca prezentatorii de moda ar darui haine dupa fiecare prezentare de fashion , iar saracii desculti ar primi cate o pereche de papuci.
– Daca angajatii ar lucra, ca si pentru ei si nu ar mai fura si carti pe sefii lor si daca patronii s-ar gandi la supusii lor si ar oferi pe langa salariu si putina omenie, dragoste si intelegere.
– Daca am aduna cateva sacose si am merge prin spitale sau prin azile sim am spune cate o vorba buna batranilor care se pregatesc “sa plece” …
– Daca femeile frumoase si sexy s-ar pastra doar petru barbatii lor in asternutul lor si nu ar mai sminti pe altii in public..
– Daca barbatii ar aprecia mai mult pe sotiile lor si s-ar uita cu scarba/mila la femeile despuiate stiind ca pot destrama familii si casnicii prin sminteala lor.
– Daca ne-am ruga pentru cei din jurul nostru cand vedem amarati si nenorociti. Nu ne costa decat cateva cuvinte”Doamne ai mila si de vaduva asta si scoate-o din starea in care este..”
– Daca ne-am asuma copiii si nu i-am mai arunca in ghena si i-am iubi asa cum sunt?
– Daca am ajuta micutii din casele de copii sau chiar am adopta..
– Daca ne-am saluta numai cu “Doamne ajuta” si nu cu “Hai noroc ce mai faci?”
– Daca am gasi anunturi in ziar la mica publicitate de genul ”Student liber in weekend , doresc sa ajut fara costuri, ma pricep la reparatii electrocasnice si It. Sunati-ma fara retinere ”
– Daca pe portile gospodariilor in sate ar scrie mesaje de genul ”Avem 100 kg de grau in plus, dorim sa donam” sau “donez 3 gaini de cate 2 kg fiecare” sau “daca doriti sa culegeti fructe din copaci sunati la sonerie sa va dam scara . ”
– Daca atunci cand noul coleg de birou ne cere ajutorul, am sari bucurosi si l-am invata si nu l-am privi cu aerul de superioritate si de vechime..
– Daca atunci cand suntem coplesiti de probleme complexe si suntem epuizati si stresati am cere sfatul unui copil .. am descoperi cata intelepciune pune Dumnezeu in vorbele lui.
– Daca am trage pe dreapta am cobora din masina, si pur si simplu ne-am aseza langa un cersetor oferindui cateva vorbe si jerfind putin timp din viata noastra pentru a-i tine de urat cred ca unii ar plange de bucurie …
– Daca pur si simplu ne-am suna parintii doar ca sa le spunem cat de mult ii iubim… si atat… fara alt motiv..

Cred ca asa am strecura cate o samanta de fericire in sufletul aproapelui nostru.
DAR DIN DAR SE FACE RAI


Acțiuni

Information

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

