Pauză de organizare generală a vieţii

15 03 2016

Săptămâna trecută nu am publicat decât un singur articol pe blog şi nu am continuat niciuna din seriile începute: de la aşteptare la realitate, inteligenţa financiară şi filmul românesc.

Ştiu, de ceva vreme s-au aglomerat nişte lucruri, aşa că acest articol este şi pentru colaboratorii mei, aşa că nu am avut timp decât de urgenţe de la clienţi.

Nu v-am uitat, ştiu că aşteptaţi să începem/să continuăm să lucrăm. Săptămâna trecută mai ales şi săptămâna primăvara aceasta destul de probabil am ales să mă ocup de nişte priorităţi personale. Nimic grav, doar aspecte urgente şi importante de care am stabilit că vreau să mă ocup acum.

Începând cu primăvara aceasta, am hotărât să fac nişte schimbări radicale în viaţa mea, ceea ce înseamnă că voi aloca mai mult timp anumitor persoane pe plan personal şi mai puţin timp anumitor persoane pe plan profesional.

Direcţiile în care intenţionez să conduc schimbările din viaţa mea sunt în linii mari cam acestea, şi urmează să iau nişte decizii mai clare:

I. Intenţionez să investesc mai mult timp în următoarea perioadă:

  1. a studia domenii noi, având legătură destul de mică cu ceea ce am studiat până acum
  2. a publica în limba engleză, intenţionez să mă reapuc de bloggingul în engleză
  3. a dezvolta relaţii de colaborare pe vânzări, organizare de training, publicistică, scriere şi implementare de proiecte de finanţare
  4. întâlniri cu prietenii şi cu unii membri ai familiei
  5. sănătate şi mişcare
  6. organizarea şi planificarea timpului şi a resurselor

II. Intenţionez să investesc mai puţin timp în următoarea perioadă:

  1. blogging în limba română
  2. filme şi tot ce este legat de acestea
  3. comunicarea cu persoane ce manifestă critică excesivă la adresa mea sau consideră că ar trebui să fac altceva decât fac.
  4. scrierea de cărţi noi
  5. participarea la evenimente

Am spus că am să fac nişte lucruri şi am să le fac. Intenţionez să le fac bine, chiar dacă am să le fac mai târziu. Nu prea stau pe Facebook, iar pe Skype intru doar dacă am o întâlnire stabilită cu cineva. Nu am uitat pe nimeni. Îmi cer scuze pentru întârziere şi mulţumesc pentru înţelegere.

Dacă aveţi ceva urgent să discutaţi cu mine în perioada asta, vă rog să mă sunaţi.  0729 034 883.

Da, ştiu, sunt o mulţime de oportunităţi în legătură cu care vreţi să-mi atrageţi atenţia. Pe unele din ele le-am observat şi eu, dar deocamdată alea se cheamă sarcini noi care vin peste un program deja încărcat. Pe unele din ele le voi rata. Nasol. Asta e. Or să mai fie altele.

Am să revin cu publicarea de articole în ritmul cu care v-am obişnuit în curând.

E o scurtă perioadă. Mă reorganizez şi revin.

Copyright text © Ştefan Alexandrescu.

Materialele de pe acest blog sunt supuse acestui disclaimer.


Acțiuni

Information

2 responses

11 10 2016
Povestea Discerne s-a încheiat deocamdată | DISCERNE

[…] de apariție a posturilor, pauzele mari, lipsa de activitate și de actualizări. Nu este o doar o pauză. Este o schimbare […]

Apreciază

12 10 2016
Publicistica antreprenoriala | DISCERNE

[…] nu e gata, dar în acest articol nu îmi propun să fiu atât profesionist, cât sincer. Am luat această pauză de publicistică în primăvară, pe fundalul reconsiderării vieții mele în general. Sunt multe lucruri […]

Apreciază

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

