Vrei să faci bani cu lopata?

26 02 2016

Am fost întotdeauna fascinat de toate felurile de scheme pentru a face bani. Începând cu multi-level-marketing, asigurări şi continuând cu sondaje pe internet.

Trebuie să recunosc, nu am găsit nimic care să funcţioneze cu adevărat. Am găsit acest video pe care aş vrea să-l împart cu tine, realizat de HyipNews [en, html].

De fiecare dată când primesc o ofertă incredibilă, caut pe google acea ofertă împreună cu “scam” sau “fraud”. Deci pot să aflu destul de repede. În cele mai multe cazuri, dacă ceva este prea frumos să fie adevărat, atunci nu este.

26_bani

Înainte de toate, companiile multi-level-marketing. Am auzit la BizBazar ca aproape 40% din romani au fost implicaţi, cel puţin o dată în viaţa lor în afaceri de tip MLM. Chestia cu companiile MLM este faptul că, de cele mai multe ori, oamenii de succes în acest tip de afaceri se poartă şi par cu totul spălaţi pe creier. Credința în produsele pe care le vând pare aproape religioasă. Ei tratează pe oricine că pe un potențial client.

Iar termenul de „dezvoltare personală” este mai mult un concept distorsionat. Am auzit și am citit destul de mult despre independență financiară, dar știu numai două persoane care au câştigat destui bani, să zicem, pentru a cumpăra un apartament, de la companiile MLM. Una dintre ele este ca o durere în fund, spălat pe creier, iar celălalt este un tip care a păcălit o mulțime de oameni, prin promovarea unei rețele, în toată țara. Nu sunt tocmai modele de succes în viață, în opinia mea.

Nu am nimic împotriva conceptului în sine, ci modul în care aceasta a fost introdus în România este mai mult ca un joc de genul „găseşte un fraier” și nu are de fapt nimic de a face cu produsele în sine. Companiile MLM romaneşti nu sunt interesate să găsească oameni care vor rezona cu produsele lor, ci pur și simplu vânzători care le adaugă câteva puncte. Desigur, acest lucru se poate adăuga unor nevoi grozave pentru toate acele titluri: „director”, „diamant”, „lider de echipă”, etc. Să mergi la întâlnirile lor poate fi uneori distractiv.

Dar, în cele mai multe cazuri, pentru adevăraţii oameni de afaceri, acestea sunt o pierdere de timp – cu excepția cazului în care creează ei rețeaua. Toţi paşii de vânzare, punctele, procentele, nivelurile de rețea, sunt pur și simplu “praf în ochii proştilor„. Să fii la o astfel de prezentare şi să pui câteva întrebări simple, cum ar fi: „Câţi bani ai câștigat luna trecută din vânzarea produselor de unul singur?”, „Care este planul de afaceri și strategia pentru anul viitor?”, „Care sunt principalii competitori (fie alte companii MLM fie multinaționale) și care sunt avantajele tale? „,” Cât de mulți oameni din echipa ta câştigă mai mult decât investesc?”,”Care din termenii contractului sunt negociabili? ” îi vor face pe ceilalţi să te urască pentru că le strici petrecerea. Și asta nu este o atitudine de afaceri, ci o atitudine de grădiniță.

Ofertele Forex. Să faci trading pe Forex, nu te poți aștepta într-adevăr să câştigi cu 10 euro, sau 100 euro, sau 500 de euro. Sunt mărunţişuri. Încearcă un cont demo cu 100 de euro și vezi cât de limitate sunt opţiunile.

Abia poţi începe cu 1000 de euro și o sumă reală pentru a avea parte de venituri reprezentative este 10.000 de euro. Dar, mai întâi, antrenează-te cu contul demo. Încerca să vezi dacă îţi place să fii conectat tot timpul cu piaţa, să pui limite de cumpărare şi vânzare tot timpul, să calculezi profitul, să faci analiza fundamentală pe 4-5 calendare diferite, cu 4-5 indicatori pentru cel puțin 10 perechi de valută (pentru a avea cel puţin o viziune a ce se întâmplă), urmărind trenduri şi noutăţi.

Nu este foarte distractiv mai ales dacă nu ai răbdare şi nu ştii cum să estimezi. Este mai degrabă o metodă pentru dezvoltare personală. Fără niciun dubiu, este poate CEA MAI EFICIENTĂ METODĂ PENTRU DEZVOLTARE PERSONALĂ.

Arată-mi pe cineva care face bani pe Forex şi îţi voi arăta o persoană cu caracter. Pentru că totul este bazat pe inteligenţă proprie. Şi este vorba de multă muncă pentru bani pe care poţi oricând să-i pierzi. Aşa că priveşte-o ca pe o metodă de îmbogăţire rapidă. Vestea bună este că există multe companii care te învaţă pe gratis cum să lucrezi cu aceste instrumente, mult mai bine decât un broker obişnuit.

Tot felul de alte afaceri-promițătoare de internet. Din ceea ce am observat, dacă ai inteligenţa şi răbdarea de a face bani folosind schemele altor persoane pe internet, atunci ai putea să-ţi faci afacerea ta pe internet, folosind eventual, acest tip de dezvoltare ca pe o experiență. În ziua de azi cunoașterea este peste tot, trebuie doar să o selectezi. Și există atât de multe oportunități pe internet, că este cel mai probabil ca prima ofertă cu care vii în contact să nu fie cea mai bună. Deci, caută altele.

Înţelege mecanismul. Dacă poți înțelegi cum funcționează o afacere, modelul ei, poţi vedea de unde vin banii, și, pe baza aceasta, decizi dacă vrei să te implici sau nu.

De exemplu, companiile de sondaj. Pentru a fi profitabilă, o astfel de companie trebuie să aibă cel puțin 300-400 clienți, pentru a avea o rată mare de sondaje pentru fiecare operator de sondaj (care eşti,tu). Dezavantajul pentru aceste companii este că având atât de multe sondaje, nu plătesc mult pentru ele. Dar poţi conta pe o rată constantă de oferte de sondaj. Opusul este o companie cu 30-40 clienţi pentru sondaje, care ofera un venit ridicat, dar ofertele sunt mult mai rare, pentru că nu au atât de mulți clienți.

În cele din urmă, companiile cu mai mulți clienți, dar venit mai mic de sondaj, au operatorii mai satisfăcuți, cu muncă constantă și venituri constante. La asta se mai adaugă şi faptul că cele mai bune companii au obiceiul să crească venitul pe care îl poţi câştiga pe sondaj odată cu numărul sondajelor pe care le realizezi.

De ce? Pentru că cei care nu au destulă răbdare nu sunt de încredere pentru o perioadă lungă de timp. Interesul companiilor de sondaje este să aibă o masă constantă de operatori, nu o turmă de avari care caută degrabă oportunităţi facile.

În acelaşi timp, asta nu înseamnă că, aşa cum e specificat în video, nu poţi face mulţi bani dintr-o asemenea ofertă, însă este foarte probabil să nu reuşeşti pentru o perioadă lungă de timp fără a fi înşelat sau fară să pierzi toţi banii câştigaţi, investiţi, sau chiar mai mult. Este nevoie de anumite deprinderi pentru a diferenţia afacerile bune de cele rele. Şi, cel mai probabil, dacă tu le ai, deja faci suficienţi bani încât să nu ai timp să înveţi tot felul de scheme făcute de alţii.

Dacă ţi-a plăcut acest articol, atunci îţi recomand şi Cum să câştigi bani UŞOR. Citeşte aici!

Acest articol face parte dintr-o serie despre inteligenţa financiară. Citeşte aici şi alte articole.

Traducere a articolului „Wanna Make Big Money?” de Ştefan Alexandrescu, publicat iniţial pe Debug Your Mind la 16 septembrie 2011. Copyright © Ştefan Alexandrescu 2011 pentru versiunea în limba engleză. Traducere de Alexandra Ioana Mateiciuc. Copyright © Alexandra Ioana Mateiciuc, 2016, pentru versiunea în limba română


Acțiuni

Information

2 responses

28 05 2016
Cum să câştigi bani UŞOR. Citeşte aici! | DISCERNE

[…] metodă rapidă de a face bani fără efort. Despre asta, te invit să citeşti articolul meu „Vrei să faci bani cu lopata?”. Dar promisiunea din titlul nu este nicidecum o păcăleală, întrucât chiar despre a […]

Apreciază

26 12 2016
Retrospectiva inteligenţei financiare, de Ştefan Alexandrescu | DISCERNE

[…] Wanna Make Big Money? (16 septembrie 2011) tradus și publicat în 26 februarie 2016 la Vrei să faci bani cu lopata?  […]

Apreciază

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: