Cum am să te sprijin să te dezvolţi personal

24 02 2016
Acțiuni

Information

7 responses

1 03 2016
Lista de articole despre acte administrative în resursele umane | DISCERNE

[…] De-a lungul timpului, am scris mai multe materiale de specialitate pentru utilizare în resurse umane, atât pe partea de organizare juridică internă, cât şi pe partea de psihologie organizaţională. Atunci când vorbim despre acest aspect, cei mai mulţi din cei care absolvă formările de inspector de resurse umane cu diplome oferite de statul român caută modele tipare, pe care să le preia în activitatea lor fără să gândească prea mult. Asta înseamnă că ei vor să cumpere peşte în loc să înveţe să pescuiască. Cele mai ample şi cele mai multe asemenea materiale pe care le-am lucrat au fost personalizate pentru clienţii mei. Totuşi, am oferit şi câteva mostre despre „cum se face”. Din numărul mare de vizualizări pe articolele care „oferă peşte” le au, faţă de cele care îi învaţă pe oameni „să pescuiască”, înţeleg că există un anumit număr de oameni care intră pe blogul acesta doar pentru că găseşte „mocăciuni”. Totuşi, pentru cei care vor să înveţe să gândească asemenea documente interne pe termen lung, astfel încât să evite banii aruncaţi pe fereastră din cauza incompetenţilor angajaţi aiurea, timpul şi nervii irosiţi pe campaniile de recrutare aiurea şi un turn-over rate inacceptabil, vă invit, aruncaţi o privire caldă aici. […]

Apreciază

27 05 2016
Cum să-ţi rezolvi cele mai multe probleme | DISCERNE

[…] Mai aveţi probleme? Poftiţi la consultanţă. […]

Apreciază

28 05 2016
Cum să câştigi bani UŞOR. Citeşte aici! | DISCERNE

[…] Dacă vrei să te cunoşti mai bine şi să-ţi descoperi potenţialul, caută-mă la artis_consulting.training[at] yahoo [dot] […]

Apreciază

11 10 2016
Povestea Discerne s-a încheiat deocamdată | DISCERNE

[…] În căutarea mea de a reuși să identific motivele pentru care unii clienți au succese remarcabile după doar câteva ședințe de consultanță cu mine iar altora le trebuie câteva zeci, am reușit să descopăr resorturile interioare, precum și mecanismele care țin blocate resursele care ne despart de performanță: abilități, cunoștințe, motivație. De asemenea, am reușit să descopăr și câteva soluții strategice pe care nu le veți găsi în nicio carte. Lucrez deocamdată la testarea și optimizarea acestor metode pentru dezvoltarea unor cercetări și programe de training la nivel avansat. Pentru cei care doresc să înțeleagă mai bine angajamentul meu în oferirea unor servicii de calitate privind dezvoltarea personală, îi invit să citească articolul meu, Cum am să te sprijin să te dezvolţi personal. […]

Apreciază

3 12 2016
Care este esența vieții? | DISCERNE

[…] Nu mi-am ridicat foarte puternic problema ”de ce nu au oamenii timp?”. Păi, pentru că nu-și gestionează bine resursele. Nu-i nimic! Meșterul timpului din mine a venit cu câteva articole șmechere despre cum să faci mai mult în mai puțin timp. Aici, aici, aici. Nu merge? Știu de ce! Am mai scris o serie de articole. Citește aici. Păi și dacă nu merge nici aia? Păi… pentru că ”personalitate”. Și ”personalitate” deoarece ”educație” și ”modele defectuoase”. Grozav!, mi-am spus. Găsesc soluţii şi pentru asta! Am scris și am publicat o carte despre educație. Și una despre modele. Și încă ceva despre cum să învățăm. Offf, tot nu merge? Poate că motivația e de vină. Poate că nu pui întrebările potrivite? Știu, știu! Inteligența emoțională, asta e soluția! Mda, dar nu ajunge! Ei, uite, poate merge asta! Sau, pentru numele lui Dumnezeu, dacă chiar ai încercat toate soluțiile astea și tot ți se pare că nu merge, vino la consultanță! […]

Apreciază

29 03 2017
Implicit în consultanță. Peste 60 de sarcini gratis. | DISCERNE

[…] de euro pe oră. Carevasăzică munca mea este doar consultanța respectivă, despre care am scris aici și aici dar nu este deloc […]

Apreciază

31 03 2017
Despre încrederea în sine și valoarea propriei munci în 10 puncte | DISCERNE

[…] în consultanță din 2005. ce fac eu în consultanță, poate fi citit aici și […]

Apreciază

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

