Retrospectiva 2015 pe Discerne

16 01 2016

Bine v-am regăsit, dragi cititori, în 2016!

Cu acest prim articol, îmi propun o retrospectivă de ansamblu asupra lui 2015, inclusiv pe acest blog. Pentru mine, a fost un an aglomerat.

 

Din punct de vedere profesional:

Am avut peste 100 de participanţi la 21 de ediţii de la 4 seminarii (citire rapidă, tehnici de memorare, tehnici de concentrare, analiză grafologică) şi 3 traininguri (gestiunea obiectivelor, cunoaşterea valorilor şi branding pentru găsirea unui partener sentimental şi cum să alegi un film).

Am lucrat pentru 20 de clienţi în consultanţă

Am lucrat cu aproximativ 20 de colaboratori

Am apărut de 3 ori la TV (Digi TV – 6 ianuarie, Naşul TV – 4 aprilie şi Estrada TV – 29 ianuarie) şi o dată la radio (FX Net – 16 martie)

 

Din punct de vedere publicistic:

Am publicat o nouă carte: „Modelarea din NLP, o cale rapidă spre excelenţă”

Am re-lansat cea mai de succes carte a mea: „Căile persuasiunii în negociere

Am publicat peste 200 de articole, din care 10 în jurnalul de specialitate Economia Online

 

Din punctul de vedere al hobby-ului principal, filmul:

Am participat ca spectator în public la filme în cadrul a 10 festivaluri de film româneşti (Best film fest, One World Romania, Bucharest International Film Festival, Cinepolitica, Festivalul Filmului European, Festivalul Filmului Francez, ASTRA, DocuArt, Festivalul de Film şi Psihanaliză, Urban Eye), 2 retrospective de festival (Les Films de Cannes a Bucharest, Anonimul) şi 3 evenimente de film (premiile UCIN, Noaptea Albă a filmului românesc, proiecţiile Kinedok).

Am scris despre 4 evenimente de film ale anului 2015: Globurile de Aur, premiile Oscar, premiile Gopo, şi festivalul ASTRA (aici, aici, aici, aici, aici şi aici).

Am publicat peste 70 de articole despre peste 100 de filme, cele mai multe româneşti. Categoria „filme” pe Discerne a ajuns la articolul public nr. 100.

 

Ce s-a întâmplat pe Discerne în 2015

crestere DiscerneS-au întregistrat noi recorduri de vizualizări: zilnice (1097, în 18 martie 2015), lunare (21.642 vizualizări de la 14.692 vizitatori în martie 2015, anuale (200.000 vizualizări în 2015, cu 42.000 mai mult decât în 2014.

S-au înregistrat vizite din 104 ţări

Am publicat 59 de guest post-uri, cele mai multe fiind scrise de , Radu Iacoboaie şi OrthodoxWiki. Alţi colaboratori recurenţi Discerne în 2015 au fost: Ciprian Miron, Delia Simona Popa, Mădălina Maria Iancu, Andrei Dragomir, Daniel Dinu Alina Harnisfeger şi George Perju.

Am publicat peste 50 de articole în categoria „dezvoltare personală” şi peste 20 de articole în categoria „dezvoltare profesională

A luat sfârşit seria de articole despre antrenamentul vederii.

Am continuat seria de articole despre filme româneşti din 2013-2015

Am început şi finalizat seriile de articole despre „cum să scrii o carte”, „criza de la 30 de ani” (aici, aici, aici şi aici) şi ASTRA 2015 (aici, aici, aici, aici, aici şi aici).

Am început în 2015 şi continuă în 2016 seriile de articole De la aşteptare la realitate şi Cât costă viaţa în Bucureşti (aici, aici, aici şi aici)

De fapt, luând în considerare pe de-o parte, cât de mult m-am preocupat în ultima vreme de film în general şi de filmul românesc în special, iar pe de altă parte cât de mult succes au avut unele din articolele scrise de mine despre filmul românesc în 2015 (după cum vezi mai jos, 5 din 10 cele mai vizualizate articole iniţial publicate în 2015 pe Discerne au fost despre filmul românesc), am hotărât să încep 2016 cu o nouă provocare atât pentru mine, cât şi pentru voi: începând de duminică 17 ianuarie, şi până marţi 26 ianuarie, vreme de 10 zile, voi scrie în fiecare zi despre filme. Îmi propun, cu această ocazie, să scriu despre cel puţin 35 de filme, din care peste 30 din perioada 2012-2016.

 

Top 10 cele mai vizualizate articole publicate prima dată în 2015 pe Discerne

în parenteză numărul de vizualizări

  1. Model de fişa postului pentru manager resurse umane, de Ştefan Alexandrescu (3321)

  2. Cronica filmului Aferim! de Ştefan Alexandrescu (2809)

  3. Autoportretul unei fete cuminţi (2015), de Ştefan Alexandrescu (606)

  4. 3 documentare româneşti despre comunism: Experimentul Bucureşti; 7 cuvinte; Paşaport de Germania, de Ştefan Alexandrescu (602)

  5. Cum îl faci să se îndrăgostească de tine?, de Ciprian Miron (423)

  6. Hrana vie, vegană, de Delia Simona Popa (372)

  7. Cum să scapi de strabism, de Ştefan Alexandrescu (369)

  8. Cine trăieşte pe spinarea noastră?, de Delia Simona Popa (230)

  9. Top 10 filme româneşti până acum, partea I şi partea II, de Ştefan Alexandrescu (224)

  10. Televiziunea la zidul Revoluţiei şi critica de film românesc la zidul corectitudinii politice, de Ştefan Alexandrescu (218)

     

Top 10 cele mai vizualizate articole republicate/actualizate în 2015 pe Discerne

în parenteză numărul de vizualizări

Acestea au mai fost publicate în anii anteriori şi publicate cu o dată mai recentă. Toate care au intrat în top 10 sunt scrise de mine.

  1. Ce îţi doresc eu ţie, femeie, cu discernământ (921)

  2. Crăciun fericit! (634)

  3. Documentare interesante de lung-metraj româneşti din 2013-2015 (388)

  4. Sfânta Parascheva în ziua de azi (372)

  5. Cadrare şi aşteptări (292)

  6. Obiective în Bucureşti (291)

  7. Sfânta Ludmila (218)

  8. Sfinţii Trei Ierarhi: Sf. Vasile cel Mare, Sf. Ioan Gură de Aur şi Sf. Grigorie Teologul (195)

  9. Despre strategie, între categorii şi taguri, partea I şi partea II (177)

  10. Prohodul Domnului, versiunea incorectă politic (148)

 

Top 10 CELE MAI BUNE ARTICOLE, după părerea mea, din toate pe care le-am (re)publicat în 2015 pe Discerne:

  1. Ce îţi doresc eu ţie, femeie, cu discernământ

  2. Ce ne spunem de fapt când ne criticăm aproapele „spre binele său” Partea I. Copii şi părinţi.  şi Partea II. Bărbaţi şi femei.

  3. Sf. Mucenita Sofia şi cele trei fiice ale sale: Pistis, Agapis şi Elpis

  4. Prohodul Domnului, versiunea incorectă politic

  5. Diferenţa dintre gândirea critică şi gândirea competitivă, partea I  şi partea II

  6. Cronica filmului Aferim!

  7. Recenzia cărţii „Psihologia poporului român” de Daniel David

  8. Cronica filmului Mission Impossible: Rogue Nation

  9. Inteligenţa emoţională şi subconştientul

  10. Azi îl cinstim pe Sf. Mihai Viteazul

 

Vă mulţumesc pentru că sunteţi alături de mine şi vă urez multe succese în anul 2016, din care a mai rămas 96%.

Ştefan Alexandrescu,

fondatorul blogului colectiv Discerne


Acțiuni

Information

2 responses

17 01 2016
Despre istoria SUA în vremea corectitudinii politice – analiză pe filmele The Revenant şi The Hateful Eight | DISCERNE

[…] cum am promis aici, azi încep cele 10 zile despre film pe Discerne, cu ceea ce se anunţă ca cel mai bun film al […]

Apreciază

28 01 2016
Cocktail de 8 1/2 documentare româneşti | DISCERNE

[…] articol încheie şirul celor 10 succesive despre film pe care le-am promis aici. Cu acest post, îmi propun să aduc mai aproape de finalitate scopul meu de a acoperi pe acest […]

Apreciază

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

