Top 10 filme româneşti 2015 până acum, partea II

6. Reţeaua/The Network

Produs, scris şi regizat de Claudiu Mitcu

Produs de HBO România şi Parada Film

Avapremiera la Bucureşti: Festivalului Internaţional de Film European (IFF), aprilie 2015

gen: documentar social

Cronica mea aici

Punctajul meu: 6/10

Trailer

 

 

7. Aferim!

Scenariul: Florin Lăzărescu şi Radu Jude

Regia: Radu Jude

Produs de Ada Solomon

Coproducţie România-Bulgaria-Cehia

Premiera în România: 13 martie 2015

Premiera mondială: festivalul internaţional de film de la Berlin

Premii: Ursul de Argint, Berlin; IndieLisboa, Sofia

gen: road-movie

Cronica mea aici

Punctajul meu: 6/10

Trailer

 

 

8. De ce eu?/Why Me?

Scenariul: Loredana Novak şi Tudor Giurgiu

Regia: Tudor Giurgiu

Produs de Oana Giurgiu

Premiera în România: 27 februarie 2015

gen: dramă

Cronica mea aici

Punctajul meu: 6/10

Trailer

 

 

9. Aliyah DaDa

Regia: Oana Giurgiu

Produs de Tudor Giurgiu

Premiera în România: 27 martie 2015

gen: documentar istoric

Cronica mea aici

Punctajul meu: 6/10

Trailer

 

 

10. Armenopolis, suflet armenesc

Scenariul şi regia: Izabela Bostan Kevorkian, Florin Kevorkian

Premiera în România: 19 februarie 2015

gen: documentar istoric (mediu metraj)

Cronica mea aici

Punctajul meu: 6/10

Trailer

 

 

Ştefan Alexandrescu

ocazional, critic de film

O părere la “Top 10 filme româneşti 2015 până acum, partea II”

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

