Antrenaţi-vă longevitatea prin atitudine!

2 03 2015

Continuare de aici şi aici.

28. Plângeţi! Lacrimile permit evacuarea unui exces de tensiuni dăunătoare sănătăţii. Unii afirmă chiar că longevitatea femeilor s-ar datora capacităţii lor de a elimina toxinele plângând.

29. Îmbrăţişaţi copacii. Conform învăţăturii taoiste, copacii au efecte benefice asupra longevităţii: transforma energiile negative în energii pozitive. Strângând în braţe un copac, vă reîncărcaţi cu energie vitală.

30. Ieşiţi din cochilie. Activităţile sociale şi relaţionale îmbunătăţesc speranţa de viaţă: persoanele mai active social fumează mai puţin, mănâncă mai sănătos, fac regulat exerciţii fizice şi ştiu să vorbească despre problemele lor.

31. Priviţi partea bună a lucrurilor. Optimiştii trăiesc mai mult decât pesimiştii şi prezintă mai puţine riscuri de deces prematur. Fericirea şi optimismul păr, de asemenea, să sporească numărul celulelor noastre imunitare, armele cele mai eficiente ale organismului împotriva bolilor.
32. Recitaţi poezii. Cercetătorii elveţieni au demonstrat că persoanele care recită poezii câte o jumătate de oră în fiecare zi îşi reduc considerabil nivelul de stres şi deci şi riscurile unor maladii cardiace.

33. Studiaţi. Cercetătorii californieni au descoperit faptul că femeile cu bacalaureat sau studii superioare sunt mai puţin predispuse la bolile de inimă decât tovarăşele lor mai puţin instruite.

34. Bizuiţi-vă pe inteligenta. De curând, oamenii de ştiinţă englezi au publicat un studiu legat de relaţia dintre coeficientul de inteligenţă (IQ) şi longevitate. Conform rezultatelor prezentate pentru o perioadă de 60 de ani, indivizii cei mai inteligenţi au cele mai mari şanse să moară ultimii.
35. Oferiţi-vă o plantă verde. Persoanele care locuiesc în zona rurală au o speranţă de viaţă superioară celei a orăşenilor. Un studiu al Centrului medical din Tokio a demonstrat că populaţia urbană care trăieşte în apropierea spaţiilor verzi îmbătrâneşte mai greu.

36. Mamă. Un studiu al Şcolii medicale de la Harvard a demonstrat că persoanele în relaţii „reci” cu mamele lor sunt cu 91% mai la risc de a contracta o boală gravă, în perioada vieţii adulte.

37. Fiţi credincioşi. Mersul regulat la Biserică sporeşte speranţa de viaţă, conchide „Jurnalul internaţional de psihiatrie şi medicină”. Deosebit de eficientă pentru destresarea organismului şi deculpabilizarea sufletului, frecventarea lăcaşurilor de cult protejează de asemenea digestia şi respiraţia.

38. Aşterneţi-vă sentimentele pe hârtie. Dr. Pamela Peeke de la Universitatea din Baltimore vă informează: „Trei minute pentru a exprima câteva gânduri într-un jurnal sau câteva cuvinte adresate în scris unui prieten sunt suficiente pentru a calma stările de stres”. Dovada? După 4 luni de incitare la scris, 47% din pacienţii astmatici aflaţi în tratamentul ei au manifestat o ameliorare a simptomelor.

39. Mergeţi la cinema. Vizionarea unui film sau a unui spectacol de teatru sau prezenţa în sala de concerte ne ajută să trăim mai mult – acestea sunt concluziile unui studiu suedez realizat pe 12.000 de persoane. 36% dintre pasionaţii de manifestări culturale au atins, efectiv, sută de ani, fiind încă în putere, pentru că aceste distracţii stimulează funcţionarea sistemului imunitar!

40. Visaţi. Conform neurologilor, visele servesc la stabilirea unor legături între amintirile înmagazinate de creier pe parcursul zilei şi amintirile mai vechi. Pentru psihanalişti, visele exprimă aspecte neglijate ale personalităţii noastre. În ambele cazuri, visarea este o cale de a fi în armonie cu noi înşine, deci de a evita irascibilitatea şi tulburările de comportament care pândesc persoanele private de somn.

Material primit pe e-mail cu autor necunoscut.

Anunțuri

Acțiuni

Information

One response

3 03 2015
tssecrets

Interesant 🙂

Apreciază

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: