Antrenaţi-vă longevitatea prin alimentaţie!

24 02 2015

Continuare de aici.

17. Ciocniţi paharele. Pentru dr. Leonard Guarant de la Institutul de tehnologie din Massachusetts, consumul zilnic de vin (1 pahar) prelungeşte speranţa de viaţă cu aproape 30%.

18. Limitaţi consumul de carne. De aproape 50 de ani, studiile epidemiologice atrag atenţia oamenilor de ştiinţă asupra anumitor patologii cronice asociate consumului de carne. La modul ideal, un adult n-ar trebui să ingereze mai mult de 120 g de carne de vită pe săptămână.

19. Consumaţi oţet de mere. Utilizarea ca remediu a oţetului de mere a fost popularizata de un medic american din Vermont, dr. Jarvis. Acesta a constatat longevitatea excepţională a persoanelor care-l consumau şi a început să îl prescrie pacienţilor săi (în doze moderate) datorită virtuţilor sale drenante.

20. Mâncaţi ciocolată. Prestigiosul „British Medical Journal” a publicat recent un studiu efectuat pe 8000 de subiecţi, demonstrând că cei care consumau o cantitate mică de ciocolată (între 1-3 tablete pe lună), riscul mortalităţii era mai scăzut cu 36% decât la cei care nu consumau ciocolata deloc.

21. Nu neglijaţi usturoiul! După ce-au descoperit un număr foarte mare de centenari în comitatul Jinshan, specializat în cultura usturoiului, cercetătorii chinezi au ajuns la concluzia că acesta prelungeşte viaţa. Usturoiul are capacitatea de a reduce tensiunea arterială.

22. Consumaţi nuci, tofu şi fasole. Cercetătorii din Toronto au descoperit faptul că la persoanele care au introdus timp de o lună în alimentaţia lor obişnuită, nuci, tofu şi fasole, nivelul colesterolului a scăzut cu 30%.

23. Nu săriţi peste micul dejun! La persoanele care obişnuiesc să mănânce dimineaţa, cazurile de obezitate sunt cu 44% mai puţine decât la cele care se abţin.

24. Consumaţi banane în fiecare zi. O banană pe zi aduce 400 mg de potasiu, care permite reducerea cu aproape 40% a riscului unui atac cardiac!

25. Consumaţi mere în fiecare zi. La persoanele care cedează în mod regulat tentaţiei de a muşca dintr-un măr, riscurile unor boli cardiace sunt cu 30% mai mici decât la persoanele care rezista acestei tentaţii.

26. Consumaţi salata zilnic. Foile de salată verde conţin luteina, o substanţă din familia carotenoidelor, puternici antioxidanţi. Luteina pare să joace un rol benefic pentru sănătatea inimii şi pentru sistemul imunitar.

27. Savuraţi desertul „anti-imbatranire”. Luaţi doi pumni de fructe roşii (cireşe, căpşuni, zmeura, coacăze etc.) şi stropiţi-le cu lapte acru. Îndulciţi desertul – după gust cu miere şi veţi obţine un adevărat regal de flavonoide, substanţe care combat oxidarea, cea care ne îmbătrâneşte celulele.

  

Material primit pe e-mail cu autor necunoscut.

Anunțuri

Acțiuni

Information

One response

2 03 2015
Antrenaţi-vă longevitatea prin atitudine! | DISCERNE

[…] de aici şi […]

Apreciază

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: