Antrenaţi-vă longevitatea prin sănătate!

16 02 2015

1. Mizaţi pe ceaiul verde. Ceaiul verde este o băutură tradiţională în China, ţară care număra o mulţime de persoane trecute de 100 de ani. Cercetătorii de la ” Medical College of Ohio ” au descoperit în 1997 ca pe lângă antioxidanţii conţinuţi, ceaiul verde inhiba formarea şi dezvoltarea celulelor canceroase.

2. Adoptaţi o pisică. Karen Allen, cercetător în medicina la Universitatea Buffalo (Statele Unite), afirma că „pisica joacă rolul de tampon asupra efectelor patogene ale stresului”. O pisică în casa înseamnă, deci, scăderea tensiunii arteriale – ca urmare – şi a riscurilor unei boli cardiace.

3. Descoperiţi algele tinereţii veşnice. Spirulina constituie, realmente, o sursă unică de oligoelemente şi de acizi graşi esenţiali, ale căror proprietăţi în prevenirea îmbătrânirii nu mai trebuie demonstrate. Rezultatul: o cură cu spirulina (capsule) aduce un surplus de tonus şi de vitalitate.

4. Imitaţi albinele şi convertiţi-vă la miere şi polen. Un studiu recent efectuat într-un spital din New York a demonstrat că ele acţionează pozitiv asupra colesterolului şi a trigliceridelor. Este de reţinut că speranţa De viaţă la apicultori este superioară celei a populaţiei în general.

5. Cruţaţi-vă partenerul/partenera de viaţă. 5% din cazurile de cancer pulmonar se datorează fumatului pasiv, când fumător este tovarăşul de viaţa sau colegii de birou. Un studiu american a constatat o creştere cu 23% a mortalităţii coronariene la bărbaţii nefumători, căsătoriţi cu femei fumătoare.

6. Ţineţi sub control tensiunea arterială. Odată cu îmbătrânirea, tensiunea arterială afectează tot mai mult speranţa de viaţă. Prevenirea ei se bazează pe reguli de viaţă bine cunoscute: exerciţiile fizice, regimul alimentar echilibrat, sare cu măsură şi, la nevoie, reducerea excesului de greutate.

7. Beţi apă cu paharul mare. Cercetătorii americani au demonstrat că peste 5 pahare cu apa băute zi de zi reduc cu 60% riscul afecţiunilor cardiace.

8. Atenţie la insulina! Hormon-cheie al metabolismului – adică al utilizării energiei alimentare, insulina accelerează procesul de îmbătrânire, atunci când este produsă în cantitate prea mare. Morala: zaharul puţin va menţine tineri. Mâncaţi miere!

9. Supravegheaţi-vă ereditatea. Fiecare dintre noi este dotat cu o moştenire genetică pe care ar trebui să o studiem îndeaproape, pentru că adeseori prezentam aceleaşi predispoziţii la o boală sau alta ca şi părinţii sau bunicii noştri.

10. Spălaţi-vă pe mâini. O igienă reproşabila a mâinilor (4 spălări pe zi) va permite să contractaţi cu 25% mai puţine guturaiuri şi cu 50% mai puţine gastroenterite, comparativ cu persoanele care se spala pe mâini o singură dată pe zi.

11. Faceţi siesta. O echipă de cercetători de la Universitatea din Boston a demonstrat că o siestă făcută la mijlocul zilei poate face să dispară semnele de oboseală a creierului şi să sporească performanţele de memorie. Ei au constatat, de asemenea, o ameliorare cu 20% a capacităţii de învăţare la persoanele care pot să doarmă în orele de prânz.

12. Evitaţi medicamentele combinate. Cardiacii care iau medicamente pentru inima, dar şi aspirină, prezintă un risc de criza cardiacă cu 75% mai mare decât cei care evita această combinaţie – arată un studiu efectuat recent în Scoţia pe 7000 de subiecţi.

13. Inveliti-vă. Conform unui studiu realizat la Universitatea din Lille, scăderea bruscă de temperatură sporeşte cu aproape 13% riscul unei crize cardiace.

14. Curăţaţi tastatura calculatorului. Bacteriologii de la Universitatea din Arizona au constatat că aceasta conţine – în medie – 25.000 de germeni microbieni, adică de 300 de ori mai mult decât colacul toaletei de la o instituţie publică.

15. Testaţi unul din secretele sănătăţii deţinute de Kneipp: mergeţi cu picioarele goale prin iarba udă de rouă (atenţie la viespi!). Acest pastor din secolul 19, precursor al terapiilor alternative, o făcea în fiecare dimineaţă, pentru antrenarea rezistenţei fizice.

  

 

Material primit pe e-mail cu autor necunoscut.

Anunțuri

Acțiuni

Information

2 responses

24 02 2015
Antrenaţi-vă longevitatea prin alimentaţie! | DISCERNE

[…] Continuare de aici. […]

Apreciază

2 03 2015
Antrenaţi-vă longevitatea prin atitudine! | DISCERNE

[…] Continuare de aici şi aici. […]

Apreciază

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s




%d blogeri au apreciat asta: