Cum să te faci înţeles/înţeleasă când vrei să convingi

De ce Căile persuasiunii în negociere sunt pentru tine

Imaginează-ţi că păşeşti în afara spaţiului şi timpului de acum şi te uiţi, din postura de peste doi ani, la tine, în momentul în care citeai acest articol. Sunt convins că, uitându-ne asupra ta, ştii că tot ce a urmat hotărârii tale de a citi şi de a aplica ceea ce găseşti în această carte a fost o bună investiţie şi că ai luat hotătârea ce bună să cumperi cel puţin un exemplar. De ce? Pentru că înainte de a o cumpăra, sunt convins că ai experimentat cel puţin o dată o situaţie în care chiar cineva drag ţie este pe cale să facă o alegere greşită şi tu nu reuşeşti să găseşti tocmai argumentul potrivit – iar asta e puţin probabil să se mai întâmple după ce vei învăţa cum să foloseşti întrebările, tehnicile, tacticile şi strategiile din acest volum extrem de practic, succint şi amuzant!

Iată aici câteva motive în plus pentru care îţi prezint şi îţi recomand această carte:

ÎCoperta Caile persuasiunii 3 dec 2012n acest decembrie se negociază viitorul tău! 

Căile persuasiunii, între cunoaşterea ta şi a celuilalt

Diferenţa între motivare şi motivaţie

Cum să vorbeşti fiecăruia pe limba lui

Chiar dacă iniţial aveam în gând să scriu o carte care să se adreseze mai mult antreprenorilor, tinerilor care doresc să urce treptele ascensiunii în carieră şi liber-profesioniştilor, am reuşit, din ce mi s-a spus, să scriu o carte uşor de înţeles cam pentru oricine, pentru pe oriunde o deschizi în cuprinsul celor trei secţiuni principale, găseşti ceva util care poate fi folosit atât în comunicarea profesională, cât şi în comunicarea personală în viaţa de zi cu zi.

  

Valoarea acestei cărţi este recunoscută

De ce e o carte bună, au scris atât criticii Luca Dezmir, Andrada Elena Radu, Andreea Chebac şi lect. univ. dr. Anca-Irina Cecal , cât şi diverşi specialişti şi cititori.

Cartea s-a bucurat de succes la lansare, atât în Iaşi (au scris despre eveniment Agenda de Iaşi, Info Apollonia, În Oraş, I Like Iaşi) cât şi în Bucureşti (ştirea despre eveniment a apărut pe Comunicate de Presă, Book Critics, Book Blog, Blogatu.ro, Kaizen Art, CouchSurfing).

Lansarea de la Iaşi poate fi văzută aici iar cea de la Bucureşti aici.

De asemenea, în lunile imediat următoare publicării cărţii, am apărut de 4 ori în emisiuni la TV, în care am vorbit despre carte: de două ori la Naşul TV (invitat exclusiv la emisiunea „By Alexa”) şi de două ori la Digi 24 Iaşi (la emisiunile „Recrutat în Iaşi” şi „Vocile Iaşului”). Poţi urmări online aici înregistrarea primei emisiuni de la Digi TV, moderată de dr. ec. Diana Mihalcea, aici.

Aceasta nu a fost prima mea carte publicată, dar a fost cea mai muncită carte publicată până acum, în sensul că lucrul la ea a durat, în total, mai bine de 2 ani, pe parcursul a 8 ani. Aceasta a fost o experienţă foarte interesantă în sine. Bianca Roxana Ionel mi-a luat un interviu despre experienţa realizării acestei cărţi aici. Eu am mai scris aici şi aici despre experienţa proprie în lucrul la acest proiect editorial.

Cartea poate fi cumpărată direct din Iaşi şi din Bucureşti. De asemenea, poate fi comandată prin poştă, în aceste oraşe, în restul României (57 de lei) şi chiar oriunde în lume (am expediat inclusiv în Italia, UK, SUA şi Canada). Costul pentru expedițiile internaționale este 10 euro/exemplar, la care se adaugă cheltuielile poștale pentru expediția obișnuită.

  

Unde se găseşte?

Bucureşti – întâlnire cu autorul – 45 de lei 

0729 034 883

Pe teritoriul EU în afara României, un exemplar din „Căile persuasiunii în negociere” costă 10 euro. La asta se adaugă cheltuielile poștale pentru expediția obișnuită.

 

  

Fă-ţi o idee!

Dacă vrei să îţi formezi o impresie despre conţinutul cărţii, atunci îţi recomand să citeşti aceste articole, care însă au fost îmbunătăţite şi dezvoltate în carte:

În cine au românii încredere

Structura persuasivă a unei scrisori de dragoste

Cărămizile fundamentale ale personalităţii

La ce ne ajută să cunoaştem şi să înţelegem metaprogramele

Dinamica metaprogramelor

Instrumente psihometrice de evaluare a resurselor umane bazate pe metaprograme 

  

Se apropie aniversarea a 2 ani de când am publicat Căile persuasiunii în negociere şi am publicat acest articol ca un mic bilanţ a ceea ce am scris eu şi alţii în legătură cu acest proiect editorial. O versiune mai amplă a acestui articol se poate găsi aici.

  

Ştefan Alexandrescu,

consultant în strategie de comunicare şi resurse umane

Copyright © Ştefan Alexandrescu.

Materialele de pe acest blog sunt supuse acestui disclaimer.

37 de gânduri despre „Cum să te faci înţeles/înţeleasă când vrei să convingi

  1. […] Orice act de comunicare are în esenţa lui ideea de a influenţa. Fiecare intră într-un act de comunicare, în mod inconştient, pentru a satisface o valoare/ o necesitate care este relevantă pentru el/ ea (aşa cum am explicat pe larg în capitolul Principiul necesităţii şi al priorităţii în comunicare din cartea mea, Căile persuasiunii în negociere). […]

    Apreciază

  2. […] Organizarea a fost foarte bună. Locaţia este de primă clasă, la hotel Marshall Gardens (Calea Dorobanţilor 50B), iar desfăşurarea evenimentului a fost pregătită cu multă migală de toţi membrii echipei de organizare, întotdeauna disponibili. La eveniment s-a servit şampanie, iar la sfârşitul serii, participanţii au putut câştiga premii oferite de sponsori, între care şi un exemplar din cartea Căile persuasiunii în negociere. […]

    Apreciază

  3. […] Atenţie! Fereşte-te de Vanity press . Editurile care se oferă să publice un număr de exemplare pe cheltuiala autorului reprezintă o afacere înfloritoare în România – care se adresează celor care vor să publice un volum pentru propria lor glorie, nu pentru a se adresa unui public autentic care să preţuiască un conţinut al muncii lor. Dacă ai bani pentru Vanity Press, atunci cu siguranţă ai bani pentru Self-Publishing – ceea ce poate fi o soluţie mai onorabilă, atunci când nu este o chestiune de brand pentru tine să îţi apară cartea la o editură de top sau de nişă. Pe de altă parte, când e vorba de Self-Publishing, totul trebuie făcut de tine în regie proprie după cum am scris aici din experienţa mea pentru publicarea cărţii Căile persuasiunii în negociere. […]

    Apreciază

  4. […] În economie, se vorbeşte despre diferenţa între cost şi preţ. Înainte să stabilească preţul unei cărţi, editura şi autorul trebuie să ştie care sunt costurile asociate unei cărţi – adică ce bani şi pe ce căi scoate un proiect editorial din buzunarele lor înainte să intre ceva. Ca întotdeauna, pe cât posibil, preţul trebuie să fie mai mare decât costul. Altfel spus, din vânzarea primului tiraj trebuie să se recupereze minim costul de producere al cărţii. Hai să vedem care sunt costurile asociate cu scoaterea pe piaţa a unei cărţi – din propria experienţă, pe care am avut-o lucrând la proiectul editorial Căile persuasiunii în negociere. […]

    Apreciază

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.