Cum să te faci înţeles/înţeleasă când vrei să convingi

17 10 2014

De ce Căile persuasiunii în negociere sunt pentru tine

Imaginează-ţi că păşeşti în afara spaţiului şi timpului de acum şi te uiţi, din postura de peste doi ani, la tine, în momentul în care citeai acest articol. Sunt convins că, uitându-ne asupra ta, ştii că tot ce a urmat hotărârii tale de a citi şi de a aplica ceea ce găseşti în această carte a fost o bună investiţie şi că ai luat hotătârea ce bună să cumperi cel puţin un exemplar. De ce? Pentru că înainte de a o cumpăra, sunt convins că ai experimentat cel puţin o dată o situaţie în care chiar cineva drag ţie este pe cale să facă o alegere greşită şi tu nu reuşeşti să găseşti tocmai argumentul potrivit – iar asta e puţin probabil să se mai întâmple după ce vei învăţa cum să foloseşti întrebările, tehnicile, tacticile şi strategiile din acest volum extrem de practic, succint şi amuzant!

Iată aici câteva motive în plus pentru care îţi prezint şi îţi recomand această carte:

ÎCoperta Caile persuasiunii 3 dec 2012n acest decembrie se negociază viitorul tău! 

Căile persuasiunii, între cunoaşterea ta şi a celuilalt

Diferenţa între motivare şi motivaţie

Cum să vorbeşti fiecăruia pe limba lui

Chiar dacă iniţial aveam în gând să scriu o carte care să se adreseze mai mult antreprenorilor, tinerilor care doresc să urce treptele ascensiunii în carieră şi liber-profesioniştilor, am reuşit, din ce mi s-a spus, să scriu o carte uşor de înţeles cam pentru oricine, pentru pe oriunde o deschizi în cuprinsul celor trei secţiuni principale, găseşti ceva util care poate fi folosit atât în comunicarea profesională, cât şi în comunicarea personală în viaţa de zi cu zi.

  

Valoarea acestei cărţi este recunoscută

De ce e o carte bună, au scris atât criticii Luca Dezmir, Andrada Elena Radu, Andreea Chebac şi lect. univ. dr. Anca-Irina Cecal , cât şi diverşi specialişti şi cititori.

Cartea s-a bucurat de succes la lansare, atât în Iaşi (au scris despre eveniment Agenda de Iaşi, Info Apollonia, În Oraş, I Like Iaşi) cât şi în Bucureşti (ştirea despre eveniment a apărut pe Comunicate de Presă, Book Critics, Book Blog, Blogatu.ro, Kaizen Art, CouchSurfing).

Lansarea de la Iaşi poate fi văzută aici iar cea de la Bucureşti aici.

De asemenea, în lunile imediat următoare publicării cărţii, am apărut de 4 ori în emisiuni la TV, în care am vorbit despre carte: de două ori la Naşul TV (invitat exclusiv la emisiunea „By Alexa”) şi de două ori la Digi 24 Iaşi (la emisiunile „Recrutat în Iaşi” şi „Vocile Iaşului”). Poţi urmări online aici înregistrarea primei emisiuni de la Digi TV, moderată de dr. ec. Diana Mihalcea, aici.

Aceasta nu a fost prima mea carte publicată, dar a fost cea mai muncită carte publicată până acum, în sensul că lucrul la ea a durat, în total, mai bine de 2 ani, pe parcursul a 8 ani. Aceasta a fost o experienţă foarte interesantă în sine. Bianca Roxana Ionel mi-a luat un interviu despre experienţa realizării acestei cărţi aici. Eu am mai scris aici şi aici despre experienţa proprie în lucrul la acest proiect editorial.

Cartea poate fi cumpărată direct din Iaşi şi din Bucureşti. De asemenea, poate fi comandată prin poştă, în aceste oraşe, în restul României (57 de lei) şi chiar oriunde în lume (am expediat inclusiv în Italia, UK, SUA şi Canada). Costul pentru expedițiile internaționale este 10 euro/exemplar, la care se adaugă cheltuielile poștale pentru expediția obișnuită.

  

Unde se găseşte?

Bucureşti – întâlnire cu autorul – 45 de lei 

0729 034 883

IaşiSedcom Libris – librăriile Casa Cărţii, Iulius Mall, Junimea, Corpurile A şi B ale Universităţii “Alexandru Ioan Cuza”

Pe teritoriul EU în afara României, un exemplar din „Căile persuasiunii în negociere” costă 10 euro. La care se adaugă cheltuielile poștale pentru expediția obișnuită.

Dacă vrei să cumperi mai multe exemplare pentru o organizaţie, atunci sunt valabile ofertele speciale de la sfârşitul acestui articol.

  

Fă-ţi o idee!

Dacă vrei să îţi formezi o impresie despre conţinutul cărţii, atunci îţi recomand să citeşti aceste articole, care însă au fost îmbunătăţite şi dezvoltate în carte:

În cine au românii încredere

Structura persuasivă a unei scrisori de dragoste

Cărămizile fundamentale ale personalităţii

La ce ne ajută să cunoaştem şi să înţelegem metaprogramele

Dinamica metaprogramelor

Instrumente psihometrice de evaluare a resurselor umane bazate pe metaprograme 

  

Se apropie aniversarea a 2 ani de când am publicat Căile persuasiunii în negociere şi am publicat acest articol ca un mic bilanţ a ceea ce am scris eu şi alţii în legătură cu acest proiect editorial. O versiune mai amplă a acestui articol se poate găsi aici.

  

Ştefan Alexandrescu,

consultant în strategie de comunicare şi resurse umane

Artis Consulting & Training

Copyright © Ştefan Alexandrescu.

Materialele de pe acest blog sunt supuse acestui disclaimer.

Acțiuni

Information

34 responses

17 10 2014
Căile persuasiunii în negociere (2012) de Ştefan Alexandrescu | DISCERNE

[…] Cum să te faci înţeles/înţeleasă când vrei să convingi […]

Apreciază

17 10 2014
Articole în legătură cu brandingul personal de Ştefan Alexandrescu | DISCERNE

[…] Stefan – Caile persuasiunii in negociere (2012), Editura Creative Vision Publishing […]

Apreciază

17 10 2014
Structura persuasivă a unei scrisori de dragoste | DISCERNE

[…] Te invit să citeşti în continuare un fragment din cartea mea,”Căile persuasiunii în negociere“. […]

Apreciază

17 10 2014
Lista învingătorului | DISCERNE

[…] Capacitatea de a tranzacţiona şi de a negocia […]

Apreciază

29 10 2014
Articole despre negociere de Ştefan Alexandrescu | DISCERNE

[…] articole despre negociere. O parte din acestea au fost dezvoltate în ceea ce este astăzi volumul Căile persuasiunii în negociere (2012). Unele din acestea încă se mai găsesc online, iar din câteva din acestea, voi dezvolta […]

Apreciază

10 11 2014
Materiale despre metaprograme, de Ştefan Alexandrescu | DISCERNE

[…] asemenea, în cartea mea din 2012, Căile persuasiunii în negociere, am mai scris câteva capitole despre câteva metaprograme, pe […]

Apreciază

10 11 2014
Direcţia motivaţiei | DISCERNE

[…] Vezi pentru asta capitolul Principiul necesităţii şi al priorităţii în comunicare din cartea Căile persuasiunii în negociere. Astfel, pe măsură ce clientul livrează prin răspunsurile sale lista de criterii şi valori, se […]

Apreciază

10 11 2014
Cele 8 secrete ale pârghiilor psihologice în negociere | DISCERNE

[…] găsi în capitolul Principiul necesităţii şi al priorităţii în comunicare din cartea mea, Căile persuasiunii în negociere, sau pot fi „instalate” prin anumite „trucuri clasice” cum sunt mult-studiatele piciorul […]

Apreciază

10 11 2014
Cum să ai parte de aşteptări? | DISCERNE

[…] Cineva nu ştie ce vrea sau ce are nevoie? Pune-i întrebări referitoare la ce este important pentru el / ea. Exemple pentru acest fel de întrebări găseşti le găseşti în capitolul Principiul necesităţii şi al priorităţii în comunicare din cartea mea, Căile persuasiunii în negociere. […]

Apreciază

10 11 2014
Cadrare şi aşteptări | DISCERNE

[…] Orice act de comunicare are în esenţa lui ideea de a influenţa. Fiecare intră într-un act de comunicare, în mod inconştient, pentru a satisface o valoare/ o necesitate care este relevantă pentru el/ ea (aşa cum am explicat pe larg în capitolul Principiul necesităţii şi al priorităţii în comunicare din cartea mea, Căile persuasiunii în negociere). […]

Apreciază

10 11 2014
Cum să vorbeşti fiecăruia pe limba lui | DISCERNE

[…] În  capitolul Principiul necesităţii şi al priorităţii în comunicare din cartea mea, Căile persuasiunii în negociere. am tratat subiectul elicitării criteriilor şi a valorilor care sunt alte filtre subconştiente, […]

Apreciază

3 01 2015
La Stand Agenţie de Carte în Bucureşti se găsesc cărţile tipărite ale lui Ştefan Alexandrescu | DISCERNE

[…] Prezentare generală “Căile persuasiunii în negociere”. Ce au scris alţii despre ea. […]

Apreciază

28 01 2015
Lansare la Bucureşti: Căile persuasiunii în negociere de Ştefan Alexandrescu. Invitat special: Radu Ionescu | DISCERNE

[…] şi educaţiei. Am deosebita plăcere de a te invita la Bucureşti, la lansarea volumului “Căile persuasiunii în negociere“, pe care l-am publicat la editura Creative Vision Publishing […]

Apreciază

4 02 2015
Totul a mai fost exprimat. Doar că sub altă formă. | DISCERNE

[…] cele din urmă, am avut la volumul Căile persuasiunii în negociere, vreo 20 de pagini de bibliografie, referinţe şi index 🙂 […]

Apreciază

10 02 2015
Perspectiva de ansamblu: detaşează-te! | DISCERNE

[…] că treaba este făcută. Eu, spre exemplu, am procedat în felul următor când am lucrat la „Căile persuasiunii în negociere”: pentru manuscris, am stabilit o listă de 20-30 de persoane care am considerat eu că ar fi […]

Apreciază

16 03 2015
Bune practici în HR – edicţia despre coaching în HR | DISCERNE

[…] Organizarea a fost foarte bună. Locaţia este de primă clasă, la hotel Marshall Gardens (Calea Dorobanţilor 50B), iar desfăşurarea evenimentului a fost pregătită cu multă migală de toţi membrii echipei de organizare, întotdeauna disponibili. La eveniment s-a servit şampanie, iar la sfârşitul serii, participanţii au putut câştiga premii oferite de sponsori, între care şi un exemplar din cartea Căile persuasiunii în negociere. […]

Apreciază

23 10 2015
Aceasta este o sămânţă. Din ea, va creşte un baobab care va trăi o mie de ani. Sau nu. | DISCERNE

[…] acestei cărţi va deveni în scurt timp vânzător de top doar pentru că i-a citit introducerea şi a aşezat-o […]

Apreciază

17 11 2015
Cheltuieli de bază pentru a trăi în Bucureşti. Partea I. Chiria. | DISCERNE

[…] an într-o cameră de 20 mp, într-un apartament cu 3 camere, şi am plătit 67 euro lunar. Dacă negociezi puţin şi te pricepi cât de cât la networking, aceasta situatie este accesibila […]

Apreciază

19 11 2015
10 lucruri care NU cred că sunt IMPORTANTE pentru SUCCESUL în viaţă. Partea II. | DISCERNE

[…] general, studiind în mod profesional comunicarea, persuasiunea şi negocierea şi publicând adesea pe aceste subiecte, tind să evit a aprecia sau a desconsidera […]

Apreciază

16 01 2016
Retrospectiva 2015 pe Discerne | DISCERNE

[…] Am re-lansat cea mai de succes carte a mea: „Căile persuasiunii în negociere” […]

Apreciază

23 01 2016
Cronica filmului Usturoi (2014) de Lucian Alexandrescu | DISCERNE

[…] Ieri seară, punând în practică mai multe din cele pe care le-am scris în cartea mea, Căile persuasiunii în negociere, am reuşit, cu chiu, cu vai, să văd filmul tizului meu, Usturoi, la […]

Apreciază

11 02 2016
Propun 10 reguli pentru ca o relaţie sentimentală să funcţioneze | DISCERNE

[…] Dacă ceva este important pentru tine, atunci explică de ce contează atât de mult acel lucru. Partenerul tău este dispus să te asculte şi să te înţeleagă. În schimb, nu citeşte minţi. Învaţă să negociezi. […]

Apreciază

28 05 2016
Recrutat în Iaşi, despre Căile persuasiunii în negociere – Digi 24 Iaşi, 4 martie 2013 | DISCERNE

[…] în emisiunea Recrutat în Iaşi. Ea m-a contactat la câteva zile după lansarea cărţii mele, Căile persuasiunii în negociere la Iaşi (despre care am scris aici). Emisiunea se poate viziona pe TV local şi pe internet aici, […]

Apreciază

29 05 2016
Căile persuasiunii, între cunoaşterea ta şi a celuilalt | DISCERNE

[…] iese în evidenţă volumul Căile persuasiunii în negociere? Prin formă şi conţinut, zic eu. Mi-am propus sa ilustrez ideea „fă ceea ce spui şi […]

Apreciază

29 05 2016
La început a fost ideea | DISCERNE

[…] cărţilor Căile persuasiunii în negociere, Ce (mai) inseamna succesul la scoala și Modelarea din NLP, o cale rapidă spre […]

Apreciază

29 05 2016
Scrie „la cald”, editează „la rece” | DISCERNE

[…] în experienţa mea pentru lucrul la volumul Căile persuasiunii în negociere, a trebuit să îmi re-scriu  toate articolele, să (re) împart conţinutul în capitole, pe care […]

Apreciază

29 05 2016
Manuscrisul tău vede lumea | DISCERNE

[…] Atenţie! Fereşte-te de Vanity press . Editurile care se oferă să publice un număr de exemplare pe cheltuiala autorului reprezintă o afacere înfloritoare în România – care se adresează celor care vor să publice un volum pentru propria lor glorie, nu pentru a se adresa unui public autentic care să preţuiască un conţinut al muncii lor. Dacă ai bani pentru Vanity Press, atunci cu siguranţă ai bani pentru Self-Publishing – ceea ce poate fi o soluţie mai onorabilă, atunci când nu este o chestiune de brand pentru tine să îţi apară cartea la o editură de top sau de nişă. Pe de altă parte, când e vorba de Self-Publishing, totul trebuie făcut de tine în regie proprie după cum am scris aici din experienţa mea pentru publicarea cărţii Căile persuasiunii în negociere. […]

Apreciază

29 05 2016
Manuscrisul tău, în mâinile editurii | DISCERNE

[…] din seria „cum să concepi o carte de specialitate” că eu, atunci când am conceput Căile persuasiunii în negociere, am ales calea self-publishingului. Ei bine, eu din păcate am sărit peste etapa aceasta în […]

Apreciază

29 05 2016
Începutul cărţii | DISCERNE

[…] cărţilor Căile persuasiunii în negociere, Ce (mai) inseamna succesul la scoala și Modelarea din NLP, o cale rapidă spre […]

Apreciază

30 05 2016
Preţul unei cărţi | DISCERNE

[…] În economie, se vorbeşte despre diferenţa între cost şi preţ. Înainte să stabilească preţul unei cărţi, editura şi autorul trebuie să ştie care sunt costurile asociate unei cărţi – adică ce bani şi pe ce căi scoate un proiect editorial din buzunarele lor înainte să intre ceva. Ca întotdeauna, pe cât posibil, preţul trebuie să fie mai mare decât costul. Altfel spus, din vânzarea primului tiraj trebuie să se recupereze minim costul de producere al cărţii. Hai să vedem care sunt costurile asociate cu scoaterea pe piaţa a unei cărţi – din propria experienţă, pe care am avut-o lucrând la proiectul editorial Căile persuasiunii în negociere. […]

Apreciază

30 05 2016
„Împachetarea” unei cărţi de specialitate | DISCERNE

[…] cărţilor Căile persuasiunii în negociere, Ce (mai) înseamnă succesul la școală și Modelarea din NLP, o cale rapidă spre […]

Apreciază

30 05 2016
Profesionalismul prin excelenţă al unei edituri | DISCERNE

[…] cărţii Căile persuasiunii în negociere a fost concepută de designerul suedez Răzvan Goldstein, iar imaginea de pe copertă a fost aleasă […]

Apreciază

30 05 2016
Dezvoltarea unei cărţi de specialitate | DISCERNE

[…] cărţilor Căile persuasiunii în negociere, Ce (mai) înseamnă succesul la școală și Modelarea din NLP, o cale rapidă spre […]

Apreciază

30 05 2016
Cum să scrii o carte de specialitate. Rezumat. | DISCERNE

[…] cărţilor Căile persuasiunii în negociere, Ce (mai) înseamnă succesul la școală și Modelarea din NLP, o cale rapidă spre […]

Apreciază

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

