Îţi recomand această milostenie de Paşte

12 04 2014

Motto:

„Atunci când un sărac întinde mâna, nu o întinde pentru a-ţi cere, ci pentru a-ţi oferi împărăţia cerurilor!”

Bine te-am găsit, drag cititor Discerne. Îţi mai aduci aminte scrisoarea din suflet a Cristinei Tau acum aproape două luni pe blog? Am păstrat legătura cu ea în ultima vreme şi am aflat că nu a putut beneficia de operaţia care fusese programată pentru data de 24 martie 2014, deoarece nu a reuşit să strângă din donaţii suma necesară plăţii. Din acest motiv, ea îşi continuă campania şi cu ocazia aceasta îi dau cuvântul în această nouă scrisoare, căreia eu i-am pus titlul ocazionat de sărbătoarea creştină ce se apropie. Citeşte cu atenţie cuvintele ei! Am găzduit această scrisoare pentru că eu cred în valoarea contribuţiei!

Cristina Tau croppedScrisoarea Cristinei Tau

Vă mulţumesc în primul rând pentru disponibilitatea de a citi cu atenţie această scrisoare.

Mă numesc Cristina Tau, am 29 ani şi locuiesc în Timisoara. Am suferit şi încă mai sufăr de o boală numită distonie generală. Aceasta mi-a ocupat cea mai mare parte a vieţii mele, încă de la 10-11 ani (când au apărut primele semne). Am încercat de-a lungul timpului să o ameliorez prin diferite tratamente, întrucât la momentul de faţă nu există un tratament care să vindece complet boala, ci doar să ajute pacientul să ducă o existenţă mai lipsită de suferinţă şi cu o autonomie mai mare.

Boala de care sufăr este foarte rară, iar la mine este într-un stadiu foarte avansat. Distonia generală se manifestă prin convulsii spontane ale diferiţilor muşchi ai corpului, astfel încât bolnavul ajunge să îşi piardă complet controlul asupra anumitor zone ale corpului (în cazul meu, mâna dreaptă şi piciorul drept, gura). Povestea bolii mele se găseşte pe scurt aici

Acest diagnostic mi-a fost pus de către Dr. Popescu la data de 09.10.2013 la spitalul Colentina, Bucuresti. Am pus la dispoziţia oricui doreşte să consulte aceste acte. Ca urmare a recomandărilor medicilor de specialitate pe care i-am consultat atât în România, cât şi în Hannover, Germania, există o singură soluţie: o operaţie de specialitate care poate fi făcută la spitalul MHH, Facultatea de Medicină din Hannover, Germania.

Operaţia constă în implantarea a doi electrozi la nivelul globilor palidali din creier, conectați la două baterii, introduse la nivelul pieptului, subcutanat, care să substituie prin intermediul impulsurilor electrice pe care le dezvoltă, disfuncționalitatea neuromotorie, astfel ameliorând situaţia şi dându-mi posibilitatea din nou să vorbesc mai ușor și să mă deplasez mai ușor.

contor Cristina TauPentru a beneficia de această operaţie, am nevoie să strâng suma totală de 36.700 de euro, din care 30.598,37 euro reprezintă costul aparatului şi 6100 euro cheltuielile necesare pentru intervenţie, deplasare şi spitalizare. Autorităţile medicale din România (CAS, Ministerul Sănătăţii) nu oferă niciun sprijin financiar pentru a suporta financiar măcar parţial această operaţie (care se poate efectua doar în Germania). Dacă nu voi beneficia de această operaţie, atunci starea mea de sănătate se va deteriora iremediabil până la stadiul în care nu voi mai putea merge, nu voi putea vorbi, înghiți, poate respira: boala afectează toate grupele de mușchi, chiar și muşchiul inimii. Prima funcţie pe care mă aştept să o văd afectată în curând este cea a respiraţiei.

În data de 22 februarie 2014, am început pe cont propriu eforturile publice pentru o campanie de strângere de bani pentru operaţia de care am nevoie. Pe blogul pe care l-am creat pentru această cauză, http://elenacristy.blogspot.com , am plasat un contor care arată în mod actual câţi bani am strâns din câţi am nevoie (în drepata).

Astfel, oricine poate să observe în mod transparent care este starea cauzei mele. În actele pe care le-am pus la dispoziţie, se poate verifica faptul că tot ceea ce am scris despre cauza mea, în această scrisoare şi pe blog, este adevărat, legitim şi verificabil. Pe blog, public despre iniţiativele pe care le-am realizat şi despre rezultatele lor, actualizând periodic pe măsură ce se materializează.

În ciuda faptului că nu mai reuşesc să vorbesc (deoarece boala mi-a afectat mecanismul vorbirii) şi nu mai pot să desfăşor anumite activităţi, lucrez part-time în domeniul comercial şi sunt o fire entuziastă şi plină de viaţă. În această scrisoare vă prezint o fotografie de-a mea, făcută în timpul facultăţii, acum 6 ani. Pe atunci, starea distoniei generale îmi permitea să vorbesc şi să mă mişc mai liber decât reuşesc acum.

De-a lungul timpului, cu ajutorul lui Dumnezeu, am reuşit să lupt cu această boală şi să-mi păstrez speranţa şi nu am cerut niciodată un tratament preferenţial, ci am muncit pentru a obţine cu demnitate tot ceea ce am primit. Dar eforturile mele de până acum nu sunt de ajuns şi nu pot să mă fac bine singură. Am nevoie de ajutorul dumneavoastră pentru a putea să reuşesc să trăiesc învingând această boală.

În tot acest timp, ceea ce m-a încurajat a fost speranţa, care mi-a fost încurajată de oamenii care m-au sprijinit de-a lungul timpului în nenumărate moduri. Am simţit acest ajutor când l-am primit şi a făcut diferenţa, pentru că ştiu şi ce înseamnă a nu fi ajutată atunci când am nevoie mai mult, luptând poate nu doar cu o boală atât de cumplită şi dureroasă ca a mea, ci mai ales cu pierderea speranţei pentru care continui să lupt şi pe care dumeavoastră, prin sprijinul pe care vi-l solicit, puteţi să mă ajutaţi să o păstrez.

De aceea vă rog, dacă sunteţi în măsură, dacă doriţi, dacă vreţi să faceţi o faptă bună pentru mine, în numele unui bine care sunt convinsă că se va întoarce la un moment dat înmiit în viaţa şi activitatea dumneavoastră, să mă ajutaţi cu o donaţie, o sponsorizare – sens în care vă ataşez contractul de sponsorizare completat cu datele mele {n.r. pentru a obţine contractul, scrieţi-i Cristinei la cristinatau [at] yahoo [punct] com} şi vă pun la dispoziţie conturile în care primesc donaţiile.

Titular cont:Tau Cristina Elena

Cont in lei: RO68BRDE360SV70816143600

Cont in euro: RO64BRDE360SV70816223600,

COD SWIFT: BRDE ROBU,

Banca: BRD

Adresa băncii: str. Socrates nr.1, Timisoara

Sunt disponibilă pentru a vă răspunde în scris la orice întrebare dacă îmi scrieţi la adresa de e-mail cristinatau [at] yahoo [punct] com. De asemenea, sora mea, Daciana Tau, vă poate răspunde la telefon la numărul 0730 553 395

Sunt disponibilă pentru a contribui după cum pot mai bine la imaginea organizaţiei dumneavoastră ca urmare a contribuţiei pe care mi-o puteţi facilita.

Vă îmbrăţişez cu drag şi vă rog să mă iertaţi dacă am scris mult.

Vă doresc să vă bucuraţi de contribuţia pe care o realizaţi deja în viaţa dumneavoastră.

A dumneavoastră cu speranţă,

Cristina Tau

Acțiuni

Information

One response

13 04 2014

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

