Recrutat în Iaşi, despre Căile persuasiunii în negociere – Digi 24 Iaşi, 4 martie 2013

23 01 2014

Bine v-am regăsit, dragi cititori!

Luni 4 martie 2013, am apărut din nou la TV, în direct, la Iaşi. Am răspuns atunci la invitaţia Dianei Mihalcea de la Digi 24 Iaşi, de a participa ca invitat în emisiunea Recrutat în Iaşi. Ea m-a contactat la câteva zile după lansarea cărţii mele, Căile persuasiunii în negociere la Iaşi (despre care am scris aici). Emisiunea se poate viziona pe TV local şi pe internet aici, între orele 9.00-9.30 A.M. şi seara între 20.30-21.00. Ulterior, emisiunea a fost adăugată în arhiva video şi puteţi să vizualizaţi făcând click aici.

Dr. ec. Diana Mihalcea (foto) prezintă în fiecare zi această emisiune, care se adresează celor care îşi caută un loc de muncă şi celor interesaţi în dezvoltarea profesională. Diana Mihalcea are peste 10 ani de experienţă în jurnalism şi are o solidă pregătire economică, având titlul doctor în finanţe. Vă invit să citiţi un interviu despre ea şi emisiunea pe care o găzduieşte aici. Aşadar, am avut parte de întrebări de specialitate din partea unui expert.

Am vorbit despre cele două cărţi ale mele din 2012, Căile persuasiunii în negociere şi Ghid pentru învăţarea eficientă.

Cum m-am descurcat? Vă invit să aflaţi şi să mă urmăriţi, la înregistrarea de aici.

diana mihalcea digi24iasi-11158

Diana Mihalcea


Acțiuni

Information

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

