Rugăciuni pentru motivaţie şi inspiraţie

29 09 2013

Rugăciune pentru motivaţie

Doamne Iisuse Hristoase, Care în grădina Ghetsemani ai făcut nu voia Ta cea omenească, ci voia Tatălui Tău şi Dumnezeului nostru, depărtează, depărtează de la mine gândul cel prefăcut şi amăgitor al existenţei pe care mi-o doresc, căci nu voiesc să mă împotrivesc proniei Tale, ci să găsesc în adevărul şi substanţa lucrurilor şi evenimentelor însele cauza lor, fără să caut în exterior vreun motiv pentru a merge pe drumul pe care Tu mi l-ai hărăzit pentru mântuirea mea. Ajută-mă să simt în sufletul meu imboldul cel de jertfă pentru a răpune patimile care-mi întinează haina sufletului. Călăuzeşte-mi, Iisuse al meu Hristoase, viziunea spre descoperirea iubirii Tale, pentru ca aceasta să-mi fie mie existenţă, iar nu cauză ori efect. Alungă-mi nevoia de motive pentru ca sufletul meu să Te cinstească fără măsură, în absenţa oricărui motiv ce ar putea fi rigid cuprins într-o minte supusă efectului degradării materiale.

Supune-mi, Te rog, Doamne, inima mea, cu iubirea Ta, pentru ca aceasta să fie motivaţia acţiunilor mele. Risipeşte motivele activităţilor zilnice, fă-mă să văd în fiecare lucru pe care îl am de făcut un înţeles duhovnicesc, astfel ca împărăţia Ta să-mi fie mie casă acţiunilor mele în duh şi adevăr săvârşite întru voia Ta, pe drumul călăuzit fără ştiinţa mea. Întru aceasta, ajută-mă, Doamne, să Te cunosc şi să Te slăvesc pe Tine, Cel Ce ai avut unic scop mântuirea sufletului fiecăruia dintre noi întru iubire desăvârşită, ajută-mă să mă lepăd de orice raţiune de a fi deşartă de orice înţeles duhovnicesc şi deschide-mi inima pentru a acţiona spre iubirea Ta şi astfel să reuşesc să trăiesc existenta intru slăvirea Ta, acum şi pururea şi în vecii vecilor. Amin.

Rugăciune pentru inspiraţie

Doamne, Care cu lumina Ta duhovnicească ai făcut să strălucească safirul sufletului uman printr-o oglindă a virtuţii, coboară pacea Ta cea sfântă, Crucii mele să-mi ajungă, pentru a reda călăuzirea spre Tine în tot ceea ce cu Duhul Tău Cel Sfânt îmi dăruieşti cu milostivire să creez, să descopăr şi să explorez. Precum cei 72 de înţelepţi au coroborat materialul scripturilor sfinte în cuvânt şi în adevăr, ajută-mă, ca şi eu să înfăţişez adevărul şi nimic altceva decât adevărul. Alungă de la mine slava deşarta şi trecătoare şi amăgirea şi fă din talentul pe care mi l-ai dat spre înmulţire instrumentul tău de propovăduire pentru ca sufletul meu, măcar că nu e vrednic să fie cultivat cu învăţături duhovniceşti, să dea rod înmulţit, întru care fi-voi milostivit, încât să nu fiu ocărât de lucrarea mea la Judecata de Apoi, ci tot ce lucrez cu mintea şi mâinile mele să fie împlinirea voii Tale, acum şi pururea şi în vecii vecilor. Amin.

Dacă ţi-a plăcut acest articol, atunci te invit să citeşti şi…

Am cerut… (3)

Rugăciuni pentru lucru 

Miracolul rugăciunii 

Rugăciune de părintele Ilarion Argatu

secţiunea „Ortodoxie” a blogului Discerne

Acțiuni

Information

9 responses

24 04 2014
Am cerut… | DISCERNE

[…] Rugăciuni pentru motivaţie şi inspiraţie  […]

Apreciază

24 04 2014
Am cerut… (2) | DISCERNE

[…] Rugăciuni pentru motivaţie şi inspiraţie  […]

Apreciază

24 04 2014
Am cerut… (3) | DISCERNE

[…] Rugăciuni pentru motivaţie şi inspiraţie  […]

Apreciază

24 04 2014
Rugăciuni pentru lucru | DISCERNE

[…] Rugăciuni pentru motivaţie şi inspiraţie  […]

Apreciază

2 05 2014
Cum să-ţi păstrezi echipa motivată | DISCERNE

[…] Rugăciuni pentru motivaţie şi inspiraţie  […]

Apreciază

24 07 2014
Motivaţia, bat-o vina! | DISCERNE

[…] Rugăciuni pentru motivaţie şi inspiraţie (29 septembrie 2013) […]

Apreciază

5 09 2014
Dacă vrei să-L faci pe Dumnezeu să râdă, povesteşte-I despre planurile tale | DISCERNE

[…] creativitate? Fă Acatistul Duhului Sfânt, apoi fă şi vreo câteva zeci de metanii. Citeşte şi aceste rugăciuni. Acest lucru funcţionează pentru ceea ce ai nevoie tu să funcţioneze mai bine decât orice […]

Apreciază

7 09 2014
Cum să creezi o lume mai bună prin „mulţumesc” | DISCERNE

[…] Rugăciuni pentru motivaţie şi inspiraţie […]

Apreciază

19 10 2014
Rugăciuni la începere şi sfârşirea lucrului | Jurnalul Bucurestiului

[…] Rugăciuni pentru motivaţie şi inspiraţie […]

Apreciază

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

