Am cerut… (2)

I-am cerut lui Dumnezeu să-mi îndepărteze obișnuința.
Dumnezeu a spus:

– NU.
Nu eu trebuie să ți-o îndepărtez, ci tu trebuie să renunți la ea.

I-am cerut lui Dumnezeu să-l vindece pe copilul meu handicapat.
Dumnezeu a spus:

– NU
Spiritul său este întreg, iar corpul său este trecător.

I-am cerut lui Dumnezeu să-mi dea răbdare.
Dumnezeu a spus:

NU
Răbdarea este un derivat al durerilor; ea nu se acordă, ea se învață.

I-am cerut lui Dumnezeu să-mi dea fericire.
Dumnezeu a spus:

– NU.
Eu îți dau binecuvântare; fericirea este în tine.

I-am cerut lui Dumnezeu să mă scape de durere,
Dumnezeu a spus:

– NU.
Suferința te face să lași la o parte grijile lumești și te aduce aproape de mine.

I-am cerut lui Dumnezeu să crească spiritul meu
Dumnezeu a spus:

– Nu
Tu trebuie să te crești pe tine însuți, dar mă voi îngriji ca să fii roditor.

I-am cerut lui Dumnezeu toate lucrurile care ar putea să-mi încânte viața.
Dumnezeu mi-a spus:

– Nu.
Eu ți-am dat viață, așa că poți să te bucuri de toate lucrurile.

I-am cerut lui Dumnezeu să mă ajute să-i IUBESC pe alții, așa de mult cât mă iubește El pe mine.
Dumnezeu a spus…

Ahh, în sfârșit ți-a venit ideea cea buna!

(Autor necunoscut)
Dacă ţi-a plăcut acest articol, atunci te invit să citeşti şi…
6 păreri la “Am cerut… (2)”

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

