Testimoniale pentru profiluri grafologice realizate de Ştefan Alexandrescu între 2005-2008

Aceste referinţe sunt atât pe profiluri realizate faţă în faţă, cât şi pe profiluri realizate pe baza mostrelor grafologice expediate prin internet de vizitatorii defunctului site http://www.analizagrafologica.com

M-a impresionat că erau foarte adevărate anumite trăsături, iar aceasta m-a influenţat în deciziile ulterioare. Informaţiile au fost în mare măsură conforme cu realitatea. Cred în analiza grafologică şi ştiam de mai mult timp despre cum poţi cunoaşte pe cineva foarte bine din scris. E şi un instrument de autocunoaştere şi aplicat strict personalizat, foarte concret. Am mai văzut analize grafologice în publicaţii, dar nu am crezut în ele pentru că păreau toate la fel, generale, ca în zodiac. Însă analiza grafologică făcută mie s-a potrivit, întrucât m-am regăsit în aceasta şi relevarea anumitor calităţi şi defecte mi-au influnţat traiectoria profesională.”

Diana Cristea,

Studentă, Iaşi

Personalitatea mi-a fost „citită„, în mare parte, cu ajutorul analizei grafologice, iar o parte din laturile surprinse mi-au clarificat unele îndoieli în privinţa alegerii viitoarei profesii. Cu alte cuvinte, descrierea facută mi-a confirmat ceea ce ştiam despre mine, pe de o parte, iar, pe de alta, să descopăr altele despre care nu ştiam şi care-mi sunt de folos în a-mi crea un drum sigur.

Pentru a realiza cele mai bune alegeri în viaţă, trebuie mai intâi sa te cunoşti foarte bine pe tine insuţi/insăţi. Cred că analiza grafologică este o metodă utilă în acest sens şi nu ai nimic de pierdut încercând această variantă. S-ar putea să fii surprins(ă) placut, aşa cum am fost şi eu, regăsindu-mă într-o mare parte în această analiză grafologică şi nu numai, chiar descoperind lucruri pe care nu le ştiam despre personalitatea mea.”

Madalena Tenchiu,

Corector editorial, Iaşi

“Nu ştiam că în scrisul unei persoane se reflectă atât de mult personalitatea ei. Lucurile pe care le-am auzit despre mine (au fost adevărate toate) m-au pus un pic pe gânduri. Auzisem despre analiza grafologică, dar nu mi-am imaginat că este atât de precisă!“

Alexandra Marin,

Studenta, Bucharest

Mi-a plăcut stilul prietenesc în care a fost realizată analiza grafologică. Fiind făcută pe nepregătite, a avut cel mai mare efect cu putinţă, prin urmare îi recunosc veridicitatea. Gradul de analiză şi de concluzii este într-un procent de peste 75 %. Lucrurile spuse m-au ajutat prin faptul că anumitor analize introspective le-am dat o formă care m-au ajutat să mă autoevaluez, ceea ce este necesar pentru evoluţie. O recomand oricui, este o modalitate foarte bună de autoanaliză, în special când este făcută de o terţă persoană, care priveşte lucruirile din afară şi poate da o părere obiectivă. Chiar mi-a plăcut.”

Cătălin Mistreanu,

Jurist, Iaşi

 

“Ştefan, prin tot ce a descifrat azi a “citit” adevărul despre tendinţele personalităţii mele, cunoscute prin autoanaliză şi de mine. Scrisul este fără nici o îndoială o “poză” a propriei personalităţi. O definiţie a persoanei şi o definire a personalităţii.“

Petronela-Lorena Chiribuţă,

Actriţă, Botoşani

“Când Ştefan mi-a făcut analiza, m-am simţit ca un copil care deschide cartea de colorat preferată… la început am fost facinată de imaginile redescoperite, pentru ca mai apoi să mă pregatesc sufleteşte de etapa cea mai importantă: colorarea spaţiilor ce rămăsesera goale de pe vremea când abandonasem într-un colţ cartea pe care o iubeam, pentru că atunci simtisem că mă depaşea.”

Diana Andreea Nemtoiu,

Studentă, Iaşi

Aproape tot mi s-a părut potrivit, de fapt toate, pentru că m-am uitat de 2 ori peste rezultate, şi mi s-a părut util modul în care Ştefan mi-a întărit convingerile despre mine în mai multe privinţe şi în al doilea sens că pot să profit de calităţile pe care le am dezvoltate şi pe care profilul grafologic le-a remarcat, iar pentru alţii cred că ar fi util pentru a-şi putea forma o părere mai solidă despre ei inşişi, şi pentru a-şi imbunătăţi performanţele.”

Irina Prisecaru,

Iaşi

“Există pe net teste pseudo-psihologice. Oricine le poate face şi crede că sunt corecte. Dar adevărul este că nimic nu se compară cu omul pregătit care îţi explică „face-to-face” cam care-i treaba. Mi-a plăcut analiza. Pe lângă faptul că a fost amuzant, mi-a fost şi utilă. Util şi plăcut, cea mai frumoasă dintre combinaţii.”

Ioana Ştefania Ciureanu,

Studentă, Iaşi

E surprinzătoare această analiză grafologică. Nu mă aşteptam la o asemenea concizie şi să fiu descoperită pas cu pas prin „arta” grafologică pe care Ştefan o stăpâneşte. Am aflat lucruri pe care le ştiam conştient şi altele pe care doresc să le dezvolt, cum ar fi creativitatea. Consider că este foarte util să deprinzi din tainele grafologiei şi îi felicit pe profesioniştii acestui domeniu.”

Aurora Geanina Scurtu,

Biochimist, Medicover

Profilul realizat de dl. Alexandrescu este unul corect evaluat, care subliniază foarte precis (peste 90%) principalele trăsături de personalitate ce mă caracterizează, ţinând cont de faptul că sunt o persoană necunoscută. Consider că acest serviciu poate ajuta foarte mult pe oricine este interesat şi vrea să se cunoască mai bine pe sine şi pe cei din jur. Indiferent de relaţiile pe care fiecare vrea sa le dezvolte, profilul e de real ajutor. Am apelat din simplă curiozitate, pentru a mă convinge de ce am citit pe site, dar am rămas surprins de rezultatul primit.”

Ioan Lazăr,

inginer software,

Hanovra, Germania

“Deşi am încercat să disimulez anumite lucruri în pagina mea, Ştefan a făcut o analiză exactă a personalităţii mele.”

Luana Stanciu,

Consilier legal comercial,

Bucuresti

Apreciez răspunsul şi confirm că mă regăsesc foarte mult în cele reieşite din analiză. În cadrul organizaţiei din care fac parte, am avut ocazia să mi se faca o analiză a personalităţii mele, nu prin analiză grafologică, ci prin teste psihologice, dar rezultatele sunt în mare aceleaşi.”

Lucia Olteanu

„Sunt de părere că un astfel de experiment este constructiv în măsura în care fiecare persoană află şi ştie să se bazeze, să se folosească, de caracteristicile evidenţiate.

În urma profilului, m-am convins de certitudinea anumitor aspecte din viaţa mea şi, astfel, sunt capabilă să lucrez mai mult asupra lor pentru a evolua ca Persoană. Mai mult de 80 %, s-a dovedit a corespunde cu felul meu de a fi. Rezultatele acestui test pot fi un semnal de alarmă şi se poate acţiona ca atare.”

Ancuta-Adina Tomoiagă,

Iaşi

„Prima impresie e surprinzătoare. Nu credeam că se poate să fie atât de relevant şi chiar adevărat. În urma profilului realizat de Ştefan Alexandrescu, consider acest domeniu unul care merită aprofundat.”

Ionuţ Emanuel Scurtu,

Consilier vânzări, Overseas

Ceea ce profilul meu mi-a spus a fost extrem de relevant pentru mine şi se potriveşte în proporţie de aproximativ 90% personalităţii mele şi stilului meu de viaţă. Cred că mă va ajuta să mă cunosc mai bine şi să reflectez asupra a ceea ce trebuie să schimb în felul meu de a fi şi de a relaţiona cu oamenii.”

Ec. Anda Alexandra Chiru,

Customer Service Advisor in English, Capgemini Polska,

Cracovia, Polonia

Se spune că de multe ori durează o viaţa să cunoşti un om. Fiind o persoană pe care azi dl. Alexandrescu a întâlnit-o pentru prima dată, mă surprinde faptul că dintr-o analiză grafologică poţi deduce atât de multe (şi culmea compatibile cu realitatea!). Sunt convinsă că pe viitor, pe plan profesional aceste demersuri vor avea succes deplin.”

Ec. Larisa Mătase,

Contabil, Iaşi

“Personalitatea mi-a fost descrisă foarte aproape de adevăr prin profilul realizat de Ştefan şi m-a ajutat în mare măsură să depăşesc anumite probleme surprinse. Recomand această metodă în special persoanelor care doresc să-şi îmbunătăţească abilităţile de comunicare cu ceilalţi”

Eliza Fron

Gimnastă, Iaşi

„Profilul realizat de dl. Alexandrescuîmi este util în măsura în care îmi confirmă unele trăsături pe care le ştiam şi altele pe care le recunosc, dar nu eram conştient de ele. Genul de analiză pare sa fie recomandabil persoanelor care doresc să ia o decizie importantă şi au nevoie să fie ajutate să-şi cunoască punctele tari.”

Costinel Corlan,

Dpt. Achizitii, Investitii si Proiecte Comunitare

Profilul corespunde în proporţie de peste 70% realităţii, unele aspecte ale personalităţii mele sunt, aş spune, dureros de adevărate. În altele, nu mă regăsesc sau pur şi simplu mi-aş dori să nu fie adevărate. Este destul de interesant ca cineva, doar analizând ceea ce ai scris să poată sublinia fără prea multe erori o serie de trăsături ale tale ca individ.”

Răzvan Constantinescu,

Consultant, manager de proiect, Data Investments & Consulting

O părere la “Testimoniale pentru profiluri grafologice realizate de Ştefan Alexandrescu între 2005-2008”

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

