Ce ar trebui să ştie un antreprenor/manager despre promovarea afacerii pe internet

Am regăsit acest interviu pentru defunctul website „DGeneration.ro” pe care Dragoş Ilinca i l-a luat Adrianei Iordan acum 5 ani, pe când ea lucra ca Web Marketing Manager la GECAD ePayment (actualmente, este Product Management Officer la Avangate) . Urmărindu-l, mi-am dat seama că sfaturile pe care Adriana le dă din propria experienţă sunt încă valabile (precum principiile de branding pe care le-am învăţat acum 8 ani la facultate) şi, pe de altă parte, că pe la conferinţe cam acelaşi lucru se vorbeşte: bazele elementare. Aşadar, am hotărât să reiau aici cele 5 părţi ale materialului video, pe care vă invit şi pe voi să le vizualizaţi, luându-vă notiţe. De altfel, în afară de primul video, niciunul nu are mai mult de 500 de vizualizări, ceea ce este mare păcat. Daţi mai departe!

Pe lângă asta, Adriana are şi o prezenţă formidabilă şi ştie să explice pe înţelesul fiecăruia.

Adriana poate fi contactată la  ai [at] avangate [dot] com

Twitter profile

Linkedin profile

 StumbleUpon

Facebook

Anunțuri

6 gânduri despre „Ce ar trebui să ştie un antreprenor/manager despre promovarea afacerii pe internet”

Te invit să-ţi împărtăşeşti gândurile în legătură cu acest conţinut!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s